powrót
Stanowisko

Specjalistka/ Specjalista ds. komercjalizacji przestrzeni

Umowa
etat
Wynagrodzenie

5500—6500 PLN brutto

Miasto
Warszawa
Województwo
Mazowieckie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

04.01 12.01

Słowa kluczowe
  • Marketing
  • Muzeum

Opis stanowiska

Zadania główne
● tworzenie planów i ofert komercjalizacji przestrzeni muzeum (w tym cenników i warunków realizacji) i promocja oferty wynajmu komercyjnego powierzchni w siedzibie głównej muzeum i w oddziałach muzeum;
● przygotowywanie kalkulacji rocznych kosztów i planów wynajmów komercyjnych (budżetowanie)
● prowadzenie i nadzór nad realizacją ww. wydarzeń poprzez konsultowanie uzgodnień organizacyjno-technicznych oraz prowadzenie kalendarza wynajmów, tworzenie harmonogramu rezerwacji, formularza ofertowego, arkusza wyceny, podpisywanie umów, sporządzanie sprawozdań i rozliczeń
● aktywne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie nowych kontaktów i utrzymywanie dobrych relacji z podmiotami zewnętrznymi (w tym z agencjami eventowymi)
● monitorowanie rynku eventowego w Warszawie/Polsce i dostosowanie oferty Muzeum do sytuacji rynkowej
● opracowanie, aktualizacja i administracja strony internetowej w zakładce „wynajmy”
● obsługa klientów wynajmujących przestrzeń na wydarzenie, w tym przeprowadzanie wizji lokalnych, obecność na wydarzeniach, podpisywanie umów, rozliczenie;
● współpraca przy realizacji projektów i wydarzeń specjalnych oraz współpraca z innymi działami Muzeum
● bieżąca, profesjonalna obsługa partnerów wynajmujących przestrzeń muzeum i budowanie długotrwałych relacji
● współpraca z kierowniczką działu oraz innymi działami muzeum w zakresie współpracy z partnerami biznesowymi i realizacji świadczeń dla sponsorów muzeum

Zadania pomocnicze i okresowe
● udział w ewaluacjach projektów i procesów i ewaluacjach pracowniczych
● przygotowywanie raportów sprawozdawczych i miesięcznych raportów przychodów
● współpraca przy tworzeniu polityki i regulaminów wynajmów przestrzeni Muzeum

Wymagania

● dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia
● minimum 3-letnie doświadczenie, w tym przynajmniej roczne doświadczenie w najmie nieruchomości/powierzchni komercyjnych, organizacji wydarzeń
● dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
● dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
● podstawowa znajomość zasad funkcjonowania systemów CMS
● doświadczenie w negocjacjach biznesowych

Mile widziane kwalifikacje:
● doświadczenie z zakresu zarządzania projektami
● podstawowa znajomość norm i regulacji prawnych w najmie nieruchomości/powierzchni komercyjnych, organizacji wydarzeń

Kompetencje osobiste:
● wysoka kultura osobista i wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
● bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i dbałość o szczegóły
● umiejętność budowania i utrzymywania długotrwałych relacji z klientami
● otwartość, odpowiedzialność i innowacyjność w podejściu do realizowanych zadań
● inicjatywa w podejmowaniu działań, samodzielność,
● zaangażowanie, sumienność,
● umiejętność pracy pod presją czasu
● proaktywne podejście do Klienta
● umiejętność pracy w zespole
● zdolność do wielozadaniowości, efektywnego zarządzania czasem, samodzielnej organizacji pracy

Oferujemy

● stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
● wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 5500-6500 zł brutto (zależne od posiadanego doświadczenia),
● dodatek stażowy (5-20% wartości wynagrodzenia zasadniczego – wysokość uzależniona od udokumentowanych lat pracy na podstawie świadectw pracy),
● wewnętrzne szkolenia rozwojowe,
● przeniesienie siedziby Muzeum do prestiżowej lokalizacji na Placu Defilad (planowany termin w 2024 r.),
● dopłaty do wypoczynku z ZFŚS,
● pakiet medyczny (częściowo finansowany przez Pracodawcę),
● po okresie próbnym legitymacja służbowa umożliwiająca darmowe wejścia do muzeów w Polsce,
● zniżka w Naszym M Sklepie na książki i katalogi, pocztówki, plakaty do wystaw,
● możliwość poznania ciekawych osób z obszaru kultury, sztuki i mediów,
● panuje u nas atmosfera wzajemnego wsparcia, szczególnie podczas okresu próbnego,
● mówimy sobie po imieniu,
● Pies w biurze? Czemu nie – my jesteśmy otwarci https://www.instagram.com/pieski_w_msn/
● a po pracy wiosła w dłoń – zapraszamy do Koła Wioślarskiego.

Warunki aplikowania

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami / kandydatkami.
Przewidujemy możliwość sprawdzenia praktycznych umiejętności kandydatów na podstawie próbek pracy podczas spotkania rekrutacyjnego.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.