powrót
Stanowisko

Specjalista /-tka ds. promocji i komunikacji

Umowa
etat
Miasto
Warszawa
Województwo
Mazowieckie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

07.01 23.01

Słowa kluczowe
  • Marketing
  • Nowe media

Opis stanowiska

1) prowadzenie strony internetowej i profili w mediach społecznościowych, w tym przygotowanie autorskich materiałów do publikacji oraz koordynacja publikacji materiałów przygotowanych przez innych pracowników Muzeum, gromadzenie statystyk Muzeum dotyczących strony internetowej i profili społecznościowych (www, FB, Instagram, YouTube), zmawianie badań opinii publicznej;
2) kreatywne inicjowanie działań promujących wydarzenia muzealne na stronach www i w profilach społecznościowych (promocje wydawnictw, komunikowanie wydarzeń organizowanych lub współorganizowanych przez Muzeum, prezentacja zespołu, bieżąca informacja o pracach nad wystawą stałą i wystawami czasowymi itd.)
3) prowadzenie regularnego newslettera skierowanego do instytucji i osób współpracujących z Muzeum;
4) prowadzenie/aktualizacja Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Muzeum;
5) przygotowywanie i publikowanie odpowiedzi przewidzianych przez przepisy prawa w szczególności ustawę Prawo Prasowe;
6) bieżący monitoring mediów;
7) współpraca przy planowaniu kalendarium wydarzeń muzealnych, prowadzenie elektronicznego kalendarza rocznic i wydarzeń (zarówno własnych jak i organizatorów Muzeum);
8) koordynowanie współpracy Muzeum z instytucjami partnerskimi mającymi podobny profil działania (muzea biograficzne i inne instytucje kultury, organizacje środowiskowe), śledzenie wydarzeń na stronach www i profilach społecznościowych, tworzenie i aktualizacja bazy danych dotyczących instytucji partnerskich oraz przyjaciół Muzeum;
9) koordynowanie wewnętrznej i zewnętrznej polityki informacyjnej, opracowywanie informacji prasowych, materiałów audiowizualnych dla mediów i zaproszeń dla dziennikarzy/gości oraz dystrybucja zebranych informacji;
10) utrzymywanie stałego kontaktu z mediami, dbanie o regularną obecność
Muzeum w mediach;
11) współpraca przy organizacji wydarzeń muzealnych,

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:
• wykształcenia wyższego;
• znajomości języka angielskiego lub/i innego języka obcego
• lekkiego pióra, kreatywności, komunikatywności i zaangażowania,
• umiejętności działania w zespole;
• bardzo dobrej organizacji pracy;
• rozeznania na rynku mediowym i kulturalnym;
• znajomości i umiejętności prowadzenia kanałów social media;
• otwartości na nowe wyzwania;
• dyspozycyjności.

Mile widziane:
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w instytucji kultury;
• umiejętności graficzne.

Oferujemy

Oferujemy:
• zatrudnienie w stabilnej instytucji;
• umowę o pracę na cały etat;
• miłą atmosferę pracy;
• możliwość szkoleń.

Warunki aplikowania

Prosimy o przesłanie do dnia 23 stycznia 2022 r. C.V. ze zdjęciem, listu motywacyjnego oraz podpisanej klauzuli RODO (do pobrania na stronie: mmsc.waw.pl zakładka Biuletyn Informacji Publicznej) na adres e-mail: biuro@mmsc.waw.pl. W tytule wiadomości prosimy podać nazwę stanowiska. Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.