powrót
Stanowisko

Specjalista/Starszy Specjalista w Platformie Dialogu Międzykulturowego;

Umowa
etat
Wynagrodzenie

4500—7800 PLN brutto

Miasto
Kraków
Województwo
Małopolskie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

06.11 30.11

Słowa kluczowe
  • Dostępność
  • Edukacja
  • Sztuka
  • Zarządzanie projektem

Opis stanowiska

• realizacja prac biura Platforma Dialogu Międzykulturowego, w tym w szczególności programów rezydencjalnych, warsztatów, konferencji, wizyt studyjnych i wykładów eksperckich.
• zarządzanie budżetami realizowanych projektów, kontrola i zatwierdzanie pod względem merytorycznym dokonywanych zamówień;
• współpraca z działem kadrowo-księgowym w zakresie przygotowywania dokumentacji finansowo-księgowej;
• przygotowanie aplikacji grantowych, implementacja projektów i prowadzenie, dokumentacji, monitoring, ewaluacja, sprawozdawczość;
• nawiązywanie i rozwijanie nowych relacji oraz wzmacnianie istniejących partnerstw z krakowskim, ogólnopolskim oraz międzynarodowym środowiskiem kultury i edukacji;

Wymagania

• wyższe wykształcenie;
• min. 1 rok doświadczenia w pracy w sektorze kultury i/lub edukacji;
• doświadczenie w realizacji projektów międzynarodowych;
• znajomość specyfiki pracy w środowisku wielokulturowym;
• znajomość zagadnień i doświadczenie w pracy z szeroko rozumianym dziedzictwem kulturowym, materialnym i niematerialnym;
• doświadczenie w realizacji projektów edukacyjnych (w systemie nieformalnym), kierowanych do odbiorcy dorosłego;
• doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym;
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1);
• znajomość polskich i europejskich źródeł finansowania działań kulturalnych i edukacyjnych;
• umiejętność występowania publicznie, szczególnie ważna w przypadku pracy z większą grupą odbiorców;
• efektywna organizacja pracy własnej;
• wysoka kultura osobista;
• dyspozycyjność.

Oferujemy

• stabilne zatrudnienie w instytucji kultury Miasta Krakowa;
• umowę o pracę na czas określony – na początek;
• zatrudnienie od 1 stycznia 2024;
• kreatywną atmosferę pracy;
• interdyscyplinarność zadań;
• współtworzenie nowych obszarów rozwojowych Instytutu;
• możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego w ciekawym i wymagającym obszarze.

Warunki aplikowania

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: rekrutacja@willadecjusza.pl w terminie do 16 listopada 2023 r. Rozmowy kwalifikacyjne - drugi etap rekrutacji, odbywać się będą od 20 do 30 listopada 2023.
Zgłoszenia przesłane po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani telefonicznie. Instytut Kultury Willa Decjusza zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art.6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016 / 679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95 / 46 / WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Instytut Kultury Willa Decjusza z siedzibą w Krakowie przy ul. 28 lipca 1943 17a.
Pełny tekst polityki prywatności: https://willadecjusza.pl/polityka-prywatnosci

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.