Specjalista/Specjalistka ds. wynajmu i organizacji wydarzeń
Opis stanowiska
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, dobrze zorganizowaną, a multitasking nie jest Ci obcy to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie!
Dział Promocji, Sprzedaży i Sponsoringu
Nr ref.: SW_1PS/2022
Zakres obowiązków:
tworzenie i promocja oferty wynajmu powierzchni w siedzibie głównej i w oddziałach, w tym polityka cenowa i warunki realizacji
administracja strony internetowej wynajmów
monitorowanie rynku wynajmu w Warszawie i dostosowanie oferty Muzeum do sytuacji rynkowej
obsługa klientów wynajmujących przestrzeń na wydarzenie, w tym przeprowadzanie wizji lokalnych, obecność na wydarzeniach, podpisywanie umów, rozliczenie
wybór i współpraca z długoterminowymi najemcami- ajenci kawiarni w siedzibie głównej i w oddziałach, operator pokoi hotelowych, w zakresie administracji, rozliczania, monitorowania prawidłowej realizacji umów najmu
miesięczne raportowanie przychodów
koordynacja organizacji wydarzeń specjalnych takich jak gale, koncerty, wernisaże
promocja i budowanie wizerunku Muzeum wśród turystów, w tym prowadzenie profilu Muzeum na stronie TripAdvisor dla siedziby głównej i wybranych oddziałów
współpraca przy prowadzeniu kampanii promocyjnych skierowanych do turystów w Warszawie oraz poszukiwanie nowych kanałów komunikacji, takich jak hotele, hostele, transport publiczny itp.
współpraca z Warszawską Organizacją Turystyczną, Mazowiecką Regionalną Organizacją Turystyczną i Stołecznym Biurem Turystyki w ramach promocji Muzeum do turystów
Wymagania
Nasze wymagania niezbędne:
wykształcenie min. średnie
min. 3 lata stażu pracy
obsługa komputera: Windows, pakiet MS Office
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Mile widziane:
wykształcenie wyższe związane z podstawową działalnością Muzeum
doświadczenie w zakresie planowania działań promocyjnych
znajomość innego języka obcego w stopniu komunikatywnym
odpowiedzialność, komunikatywność, elastyczność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy
Co oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
wynagrodzenie zasadnicze w miesięcznej kwocie brutto 4800 zł oraz dodatek stażowy
przyjazne środowisko pracy w sercu Starego Miasta
niezbędne narzędzia do pracy
możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
Dodatkowe informacje
Warunki aplikowania
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie:
CV* z numerem referencyjnym (nr ref. SW_1PS/2022) oraz zawierające poniższą klauzulę:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Warszawy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”
* CV zawierające dane, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer telefonu, adres do korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia
Aplikacje prosimy składać pod adresem: Muzeum Warszawy, Dział Kadr i Płac
Rynek Starego Miasta 28, 00-272 Warszawa
lub mailowo: kariera@muzeumwarszawy.pl
Termin składania aplikacji: 16.11.2022. r.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie składania aplikacji.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Czekamy na Twoją aplikację!
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.