Specjalista/specjalistka ds. Sprzedaży i rozwoju publiczności
Opis stanowiska
- planowanie i realizacja działań komunikacyjnych w Teatrze wzmacniających wyniki sprzedażowe;
- współpraca przy ustalaniu polityki i planu sprzedaży oraz promocji Teatru/wydarzeń Teatru wobec widzów;
- osobiste i telefoniczne informowanie widzów o repertuarze, cenach, miejscach i sposobach sprzedaży biletów;
- współpraca w zakresie przygotowywania i wysyłania newsletterów i mailingu z bieżącym repertuarem Teatru;
- pozyskiwanie nowych klientów i rozbudowywanie baz danych widzów oraz firm współpracujących z Teatrem;
- przygotowywanie sprofilowanych ofert sprzedażowych dla klientów indywidualnych, grupowych oraz firm;
- przyjmowanie i potwierdzanie indywidualnych i grupowych rezerwacji;
- prowadzenie Biura Obsługi Widza, osobista sprzedaż biletów w kasach i przyjmowanie zwrotów;
- kontrolowanie prawidłowości dokumentacji zamówień przy sprzedaży gotówkowej i bezgotówkowej, wykorzystującej terminal płatniczy oraz sporządzanie rachunków dla klientów;
- zabezpieczanie biletów i gotówki w kasie przed kradzieżą i zniszczeniem;
- rzetelne i terminowe sporządzanie dokumentacji rozliczającej sprzedaż;
- terminowe wpłacanie gotówki uzyskanej ze sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- terminowe przygotowanie i przekazywanie raportów kasowych do działu finansowo-księgowego lub innych teatrów czy instytucji na potrzeby rozliczania tantiem autorskich oraz do sekretariatu na potrzeby sprawozdań merytorycznych przekazywanych do Organizatora;
- prowadzenie sprawozdawczości z zakresu statystyki widzów i frekwencji;
- udział w spotkaniach dotyczących strategii komunikacyjnej teatru oraz bieżących działań z niej wynikających;
- udział w premierach i projektach realizowanych przez Teatr Łaźnia Nowa;
- przygotowanie i przekazywanie dokumentów dotyczących prowadzonych spraw do Archiwum Zakładowego;
- Wykonywanie prac zleconych doraźnie przez Dyrektora a wynikających z regulaminu Teatru
Wymagania
- Wykształcenie min. średnie
- Doświadczenie na stanowiskach pracy związanych z obsługą klienta lub sprzedażą
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. B1/B2)
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- Orientacja na klienta, wysoka kultura osobista
- Skrupulatność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
- Odporność na stres, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
- Dyspozycyjność do pracy zgodnie z grafikiem od poniedziałku do niedzieli w wymiarze ½ etatu
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność obsługi kasy fiskalnej i znajomość systemów sprzedażowych
Oferujemy
Umowa o pracę na 1/2 etatu. Stanowisko jest częścią Działu Komunikacji z Widzem, bezpośrednio podlegającemu Zastępcy Dyrektora ds. Artystycznych, przez którego jest kierowany.
Dodatkowe informacje
Warunki aplikowania
1) życiorys zawodowy (CV),
2) list motywacyjny,
3) ewentualnie kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie:
a) wykształcenia,
b) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
4) oświadczenia kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
5) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa finansowe,
6) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku.
Oświadczenia, CV i list motywacyjny kandydata powinny być własnoręcznie podpisane.Prosimy o składanie ofert zawierających wyżej wskazane dokumenty aplikacyjne w terminie do 23 lipca 2021 roku.
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać z podanym w tytule wiadomości lub na kopercie dopiskiem “nabór na stanowisko Specjalista/specjalistka ds. Sprzedaży i rozwoju publiczności" bezpośrednio w Teatrze Łaźnia Nowa, os. Szkolne 25, 31-977 Kraków, w sekretariacie, albo drogą pocztową (decyduje data stempla pocztowego), albo drogą elektroniczną na adres: biuro@laznianowa.pl.
Teatr Łaźnia Nowa skontaktuje się z wybranymi na podstawie przesłanych aplikacji osobami.
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.