Specjalista/Specjalistka ds. rozliczeń
Opis stanowiska
Jeśli posiadasz umiejętności analityczne, jesteś osobą skrupulatną, szukającą ciekawych wyzwań zawodowych z zakresu finansów publicznych i lubisz pracować z ludźmi to szukamy właśnie Ciebie!
Zakres obowiązków:
bieżąca ewidencja w tabeli kontrolingowej dokumentów finansowych
bieżące sprawdzanie zgodności otrzymywanych faktur z umowami i wnioskami zakupowymi
bieżące sprawdzanie zgodności otrzymywanych umów z wnioskami zakupowymi i budżetami
bieżące sprawdzanie zgodności otrzymywanych wniosków zakupowych z budżetami
prace wspomagające przy weryfikacji, analizie i raportowaniu realizacji wykonania budżetów
bieżąca współpraca z pracownikami i pracowniczkami innych komórek organizacyjnych Muzeum w zakresie realizowanych zadań
Wymagania
Nasze wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe (mile widziane na kierunku ekonomia, finanse i rachunkowość lub pokrewne) oraz min. 1 rok stażu pracy na podstawie umowy o pracę lub doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku lub wykształcenie średnie oraz min. 3 lat stażu pracy na podstawie umowy o pracę lub doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
dobra znajomość obsługi komputera: MS Office – Excel, Word; Internet
zdolności analityczne, odpowiedzialność, rzetelność, uczciwość, lojalność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Mile widziane:
doświadczenie w instytucji publicznej na podobnym stanowisku
Oferujemy
Co oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
wynagrodzenie całkowite w miesięcznej kwocie brutto 6 500 – 7 800 zł w zależności od posiadanych kwalifikacji i stażu pracy
możliwość podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia, kursy, dofinansowanie do studiów
świadczenia pozapłacowe np. karta multisport na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do różnych form wypoczynku, dofinansowanie do działalności kulturalno-oświatowej i imprez sportowo-rekreacyjnych
darmowe bilety wstępu do państwowych muzeów w Polsce
Dodatkowe informacje
https://muzeumwarszawy.pl/deklaracja-dostepnosci/
Warunki aplikowania
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie:
CV* z numerem referencyjnym (nr ref. SR_5.KO/2025)
Uprzejmie informujemy, że przesyłając zgłoszenie rekrutacyjne zgadza się Pani/Pan na przetwarzanie przez Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 28, 00-272 Warszawa, wpisane do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Prezydenta m.st. Warszawy, pod numerem RIK/8/2000/SPW, Pani/Pana danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu realizacji procesu rekrutacji, prowadzonego przez Muzeum Warszawy, na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, przez czas trwania rekrutacji.
* CV zawierające dane, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer telefonu, adres do korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia
Aplikacje prosimy składać pod adresem: Muzeum Warszawy, Dział Kadr i Płac
Rynek Starego Miasta 28, 00-272 Warszawa
lub mailowo: kariera@muzeumwarszawy.pl
Termin składania aplikacji: 17.07.2025. r.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie składania aplikacji.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Czekamy na Twoją aplikację!
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.