Specjalista/Specjalistka ds. marketingu
Opis stanowiska
organizacja i realizacja działań promocyjnych:
kreacja, opracowanie, przygotowywanie i wdrażanie kampanii promocyjnych, z wykorzystaniem różnych narzędzi marketingowych i nośników reklamowych,
wsparcie w organizacji eventów, wystaw, konferencji i wykładów,
tworzenie i publikacja materiałów w mediach społecznościowe MGW
planowanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów graficznych, fotograficznych i filmowych;
przygotowywanie dokumentacji do udzielania zamówień publicznych,
udział w opracowaniu, aktualizacja oraz koordynacja wdrażania strategii komunikacji MGW
współtworzenie i wdrażanie strategii rozwoju dla e-commerce.
Wymagania
Wymagania:
wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu komunikacji, dziennikarstwa lub marketingu;
min. 2 lata doświadczenia w realizacji projektów promocyjnych;
doświadczenie w tworzeniu planów promocyjnych;
znajomość programów do montażu (CapCut, Canva Pro)
umiejętność pisania tekstów promocyjnych;
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (na poziomie min. B2);
dobra organizacja pracy, umiejętność planowania;
doświadczenie w prowadzeniu kampanii dla e-commerce
wiedza pozwalająca realizować kampanie marketingowe e-commerce w różnych kanałach.
umiejętność pracy w zespole; komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów; sumienność, systematyczność;
Mile widziane:
doświadczenie w promocji projektów w instytucjach kultury,
doświadczenie z zakresu pracy z Funduszami Europejskimi.
Oferujemy
• umowę o pracę,
• możliwość rozwoju zawodowego i podwyższania kwalifikacji,
• pracę w rozwijającej się instytucji,
• pracę w małym, zaangażowanym zespole w atrakcyjnym komunikacyjnie miejscu w Centrum Warszawy.
Warunki aplikowania
List motywacyjny i CV z podanym przebiegiem nauki i pracy zawodowej. Aplikacje prosimy nadsyłać w terminie do 24 lipca 2025 roku na adres: praca@1943.pl, umieszczając w temacie wiadomości kod: specjalista ds. marketingu
W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż określone w przepisach prawa, w tym danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zawartych w przekazanych z mojej inicjatywy dokumentach, w celu i zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji.”
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.