SPECJALISTA/SPECJALISTKA ds MARKETINGU
Opis stanowiska
organizacja i realizacja działań promocyjnych:
kreacja, opracowanie, przygotowywanie i wdrażanie kampanii promocyjnych, z wykorzystaniem różnych narzędzi marketingowych i nośników reklamowych,
wsparcie w organizacji eventów, wystaw, konferencji i wykładów,
planowanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów graficznych, fotograficznych i filmowych;
przygotowywanie dokumentacji do udzielania zamówień publicznych,
udział w opracowaniu, aktualizacja oraz koordynacja wdrażania strategii komunikacji MGW
prace nad wdrożeniem systemu sprzedaży/ rezerwacji biletów
udział w opracowaniu ścieżek zakupu biletów, towarów i usług
współtworzenie i wdrażanie strategii rozwoju dla e-commerce.
Wymagania
wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu komunikacji, dziennikarstwa lub marketingu;
min. 2 lata doświadczenia w realizacji projektów promocyjnych;
doświadczenie w tworzeniu planów promocyjnych;
umiejętność pisania tekstów promocyjnych;
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (na poziomie min. B1);
dobra organizacja pracy, umiejętność planowania;
doświadczenie w prowadzeniu kampanii dla e-commerce
wiedza pozwalająca realizować kampanie marketingowe e-commerce w różnych kanałach.
umiejętność pracy w zespole; komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów; sumienność, systematyczność;
Mile widziane:
doświadczenie w promocji projektów w instytucjach kultury,
doświadczenie z zakresu pracy z Funduszami Europejskimi
Oferujemy
- umowę o pracę na pełny etat,
- możliwość podwyższania kwalifikacji,
- pracę w małym zespole w atrakcyjnym komunikacyjnie miejscu w Centrum Warszawy
Warunki aplikowania
List motywacyjny i CV z podanym przebiegiem nauki i pracy zawodowej. Aplikacje prosimy nadsyłać w terminie do 5 października 2023 roku na adres: praca@1943.pl, umieszczając w temacie wiadomości kod: SPECJALISTA ds. MARKETINGU
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.