powrót
Stanowisko

Specjalista / specjalistka ds. marketingu (z potencjałem na rozwój)

Umowa
etat / kontrakt B2B
Wynagrodzenie

5000—6000 PLN netto

Miasto
Poznań
Województwo
Wielkopolskie
Wykształcenie
policealne / średnie / wyższe / zawodowe
Czas trwania oferty

25.04 18.05

Słowa kluczowe
  • Film
  • Marketing

Opis stanowiska

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• samodzielne prowadzenie 3-4 projektów z zakresu biznesów firmy Ferment Kolektiv w oparciu o jej strategię, w tym z obszaru:
o dystrybucji kinowej;
o edukacji filmowej;
o eventów kinowych;
o obsługi agencyjnej klientów
• planowanie, samodzielną realizację kampanii reklamowych (w środowisku Meta i Google), analizę danych i raportowanie ich w sposób przystępny do zarządu,
• tworzenie i redagowanie angażujących treści marketingowych (copywriting) na potrzeby kampanii, materiałów promocyjnych, strony internetowej oraz mediów społecznościowych, z zachowaniem spójnego tonu komunikacji marki,
• realizację celów strategicznych firmy w obszarze marketingu i sprzedaży, w oparciu o istniejące kluczowe wskaźniki efektywności.

Wymagania

• minimum 2 lata doświadczenia w pracy w zespole marketingu,
• rozumienie procesu podejmowania decyzji, procesu decyzyjnego w marketingu B2B, B2C, umiejętność przyczynowo-skutkowego wytłumaczenia mechanizmu lejka sprzedażowego, TOFU, MOFU, BOFU,
• umiejętność tworzenia atrakcyjnych treści reklamowych skierowanych do różnych grup docelowych,
• podstawowa znajomość metod badania potrzeb klientów,
• biegła znajomość system reklamowego META,
• praktyczna znajomość Google Ads oraz GA4,
• ponadprzeciętna skrupulatność, wnikliwość, dokładność,
• zaangażowanie, pracowitość, sumienność,
• umiejętność współpracy z wymagającymi klientami,
• doskonałe umiejętności komunikacyjne, życzliwość, otwartość, umiejętność pracy w zespole, elastyczność,
• chęć rozwoju, a wręcz wewnętrzny „imperatyw samorozwojowy”,
• staranność w pracy, myśleniu i działaniu, niechodzenie na skróty i umiejętności analityczne,
• odwaga w mówieniu własnego zdania, nawet gdy może to być niepopularne,
• umiejętność kwestionowania status quo z poszanowaniem rozumu i godności człowieka,
• mile widziany certyfikat DIMAQ i case studies z przeprowadzonych kampanii 😊

Oferujemy

• pracę w zespole doświadczonych osób o szerokim backgroundzie merytorycznym: filmoznawczym, edukacyjnym, marketingowym, technicznym i biznesowym we wspierającym środowisku pracy,
• wynagrodzenie adekwatne do prezentowanych umiejętności i wyników pracy od 5000 do 6000 zł netto na UoP na początek, do negocjacji po 3-miesięcznym okresie próbnym (jeśli masz wyższe umiejętności i wyżej je wyceniasz i lub prowadzisz JDG – napisz do nas, zaznaczając aspiracje finansowe i porozmawiajmy),
• niezbędny do pracy sprzęt,
• możliwość współpracy z największymi graczami na rynku (producenci, dystrybutorzy, sieci kinowe i kina niezależne, stowarzyszenia branżowe, biznes międzynarodowy),
• pracę stacjonarną w przestrzennym biurze Ferment Kolektiv w centrum miasta, hybrydową (preferowane) lub zdalną (ewentualnie),
• szeroki pakiet szkoleń marketingowych online,
• rodzaj umowy dostosowany do potrzeb pracownika,
• możliwość uczestnictwa w wydarzeniach branżowych.

Warunki aplikowania

Prześlij do nas na adres rekrutacja@ferment.com.pl 2 dokumenty:
1. CV / portfolio,
2. List motywacyjny – chcemy wiedzieć, dlaczego aplikujesz właśnie do nas,
wraz z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))."
Podaj w temacie wiadomości: REKRUTACJA MARKETING.
Termin składania dokumentów: do 18.05.2025
Start pracy: idealnie od zaraz, optymalnie od 1 lipca 2025
Z najlepszymi kandydatami zobaczymy się na rozmowie.
Z góry dziękujemy za Twoje zainteresowanie i czas – informujemy też, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, dzięki za Twoją wyrozumiałość!

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.