specjalista ds. prowadzenia strony internetowej PGS oraz Social Media
Opis stanowiska
1) obsługa strony internetowej PGS, m.in. bieżąca aktualizacja treści strony www na podstawie otrzymanych materiałów,
2) zarzadzanie zawartością strony, w tym korekta i publikacja informacji programowych, artykułów, opisów i zdjęć, filmów i plików audio, zgodnie z zasadami WCAG 2.0,
3) przygotowanie raportów analitycznych liczby odwiedzin stron,
4) przeprowadzanie kampanii e-mail marketingowych w postaci Newsletterów (projektowanie layotypów, wprowadzanie dostarczonych treści merytorycznych, wysyłka, raportowanie na bazie analiz skuteczności i przygotowywanie statystyk),
5) zarzadzanie profilem na Facebooku, Instagramie, Twitterze, Pinterescie, m.in. redagowanie wpisów, budowanie interakcji z innymi użytkownikami, prowadzenie fanpaga w mediach społecznościowych,
6) zarzadzanie kanałem YouTube (publikacja filmów, tworzenie playlist itp.),
7) planowanie, realizacja i rozwijanie komunikacji w Social Media według przyjętej strategii w celu dotarcia do jak największej grupy odbiorców,
8) animowanie obecności projektów PGS na różnych portalach społecznościowych i w Internecie,
9) bieżące monitorowanie efektywności prowadzonych działań oraz tworzenie raportów na podstawie programów monitorujących.
Wymagania
https://www.bip.pgs.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-o-wartosci-mniejszej-niz-130-000-zlotych/2021-rok/
Oferujemy
wynagrodzenie ryczałtowe za każdy miesiąc świadczenia usługi, zgodnie ze złożoną ofertą
Dodatkowe informacje
Warunki aplikowania
Ofertę należy złożyć na adres: Państwowa Galeria Sztuki, ul. Plac Zdrojowy 2, 81-720 Sopot lub mailem: skany podpisanych dokumentów, na adres: sekretariat@pgs.pl
Oferta powinna zawierać oznaczenie: „oferta na świadczenie usługi obsługi strony internetowej PGS oraz Social Media”
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.