powrót
Stanowisko

Specjalista ds. organizacji wystaw

Umowa
etat
Miasto
Wrocław
Województwo
Dolnośląskie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

24.07 15.08

Słowa kluczowe
  • Muzeum
  • Sztuka
  • Zarządzanie projektem

Opis stanowiska

• praca w zespole merytorycznym odpowiedzialnym za ekspozycje w Muzeum Książąt Lubomirskich;
• współpraca z podmiotami zewnętrznymi, instytucjami kultury, artystami, kuratorami zewnętrznymi w zakresie organizacji wystaw;
• wykonywanie czynności mających na celu koordynowanie działań powierzonych projektów wystawienniczych, m.in. związanych z nadzorowaniem planów rzeczowo-finansowych, organizacją kwerend, prowadzeniem dokumentacji realizowanych projektów oraz archiwizacją po ich zakończeniu;
• przygotowywanie umów z projektantami i podwykonawcami wystawy oraz nadzór nad realizacją warunków zawartych w umowach;
• realizacja wystaw we współpracy z innymi działami ZNiO lub podmiotami zewnętrznymi;
• współpraca przy tworzeniu informacji medialnych, strony internetowej, mediów społecznościowych w zakresie działalności Muzeum Książąt Lubomirskich.

Wymagania

• wykształcenie wyższe, preferowane: historia sztuki, kulturoznawstwo lub inne kierunki pokrewne;
• udokumentowane doświadczenie w realizacji projektów kulturalnych;
• minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kuratora/organizatora wystaw;
• znajomość zasad konserwatorskich oraz bezpieczeństwa zbiorów muzealnych;
• udokumentowane doświadczenie w koordynacji jednego projektu zawierającego obiekty wypożyczane z różnych instytucji;
• znajomość problematyki związanej z wydatkowaniem środków publicznych;
• znajomość procesu wydawniczego druków towarzyszących projektom wystawienniczym;
• organizacja pracy, samodzielność i zaangażowanie w wykonywane zadania;
• kultura osobista;
• kompetencje interpersonalne;
• biegła znajomość języka angielskiego;
• mile widziana znajomość drugiego języka obcego;
• umiejętność radzenia sobie z presją czasu i stresem, asertywność.

Oferujemy

• umowę o pracę w stabilnej instytucji z tradycjami,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• świadczenia socjalne,
• opiekę medyczną,
• ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.

Warunki aplikowania

Zgłoszenia (CV + list motywacyjny) proszę przesyłać na adres: joanna.bloch@ossolineum.pl w terminie do 15 sierpnia włącznie. W tytule maila proszę podać: Specjalista ds. organizacji wystaw w Muzeum Książąt Lubomirskich
Zakład Narodowy im. Ossolińskich przetwarza dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami ich przetwarzania opisanymi w przyjętej „Polityce Informacyjnej” (https://bip.ossolineum.pl/wp-content/uploads/2018/06/Polityka-informacyjna-ZNiO.pdf).
Przesyłając swoje zgłoszenie potwierdzam zapoznanie się z „Polityką Informacyjną
w Zakładzie Narodowym im. Ossolińskich” i akceptuję jej treść.
O terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.