powrót
Stanowisko

Specjalista ds. mediów społecznościowych w Wydziale Marketingu

Umowa
dzieło / na zlecenie
Miasto
Warszawa
Województwo
Mazowieckie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

21.01 08.02

Słowa kluczowe
  • Marketing

Opis stanowiska

Do zadań osoby, której szukamy należeć będzie, m. in.:
• realizowanie działań z zakresu komunikacji działalności IAM w mediach społecznościowych Instytutu,
• kreowanie, redagowanie tekstów w języku polskim i angielskim w mediach społecznościowych Instytutu,
• kreowanie, redagowanie tekstów w języku polskim i angielskim przeznaczonych na stronę internetową iam.pl,
• opracowywanie harmonogramu, zamieszczania treści oraz rekomendowanie treści i materiałów graficznych,
• obsługę strony www.iam.pl w wersji polskiej i angielskiej,
• aktywizowanie i moderowanie społeczności internetowych oraz poszukiwanie nowych form promocji, dobór odpowiednich kanałów mediów społecznościowych,
• zarządzanie kompleksowymi kampaniami oraz prowadzenie profili Instytutu w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube).

Wymagania

Od kandydatów i kandydatek oczekujemy:
• minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
• biegłej znajomości języka angielskiego w stopniu pozwalającym na prowadzenie kanałów i strony,
• wykształcenia wyższego, preferowane kierunki humanistyczne,
• znajomości narzędzi i kanałów social media oraz bieżących trendów,
• doświadczenia w przygotowaniu treści oraz moderacji,
• umiejętności tworzenia krótkich, angażujących treści,
• znajomości narzędzi takich jak Manager Reklam Facebook,
• samodzielności i kreatywności,
• dobrej organizacji pracy i dbałości o detale.

Dodatkowym atutem będzie:
• wiedza o polskiej kulturze i przedsięwzięciach kulturalnych w Polsce,
• znajomość międzynarodowego rynku kultury,
• znajomość narzędzi Google Analitics i Google Ads,
• doświadczenie w zarządzaniu stronami internetowymi przez CMS (Drupal).

Oferujemy

Oferujemy:
• zatrudnienie w oparciu o umowę cywilno prawną
• dobre relacje w zespole zaangażowanych i doświadczonych specjalistów,
• udział w projektach międzynarodowych w obszarze kultury i sztuki,
• środowisko pracy wykorzystujące nowoczesne narzędzia i techniki.

Warunki aplikowania

Termin przesyłania aplikacji do 8 lutego 2021.

W celu zaaplikowania na to stanowisko, prosimy kliknąć w poniższy link lub skopiować poniższy link i otworzyć go w nowym oknie przeglądarki:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=cc929df6d0474f37852074b094d88ac5

Pełna treść klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie Instytutu. Prosimy o załączenie jej w CV.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.