powrót
Stanowisko

Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy

Umowa
etat
Miasto
Gdańsk
Województwo
Małopolskie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

08.05 31.05

Słowa kluczowe
  • Biblioteka
  • Marketing
  • PR

Opis stanowiska

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Mediów Społecznościowych – Rzecznika Prasowego
Do głównych zadań Specjalisty ds. mediów społecznościowych / Rzecznika Prasowego będzie należeć:
• reprezentowanie WiMBP w kontaktach zewnętrznych,
• inicjowanie nowatorskich form promocji czytelnictwa,
• planowanie i prowadzenie kampanii promocyjnych,
• administracja stroną internetową oraz mediami społecznościowymi,
• przygotowywanie materiałów prasowych, raportów, newsletterów, prezentacji
• budowanie relacji z mediami, blogerami, vlogerami itd.,
• bieżąca komunikacja pomiędzy działami/filiami instytucji,
• popularyzacja książki i czytelnictwa, a w szczególności upowszechnianie dorobku literackiego twórców pomorskich,
• prowadzenie badań potrzeb czytelniczych różnych środowisk i społeczności województwa pomorskiego,
• współdziałanie z innymi bibliotekami, instytucjami naukowymi i kulturalnymi, organizacjami i stowarzyszeniami w rozwijaniu i zaspokajaniu potrzeb oświatowych i kulturalnych mieszkańców województwa pomorskiego,
• przygotowywanie raportów na potrzeby sprawozdawczości.

Wymagania

Do współpracy zapraszamy osoby:
• z wykształceniem wyższym (mile widziane kierunki: PR, marketing, dziennikarstwo),
• posiadające minimum 3-letni staż pracy na takim lub podobnym stanowisku (mile widziana współpraca z instytucjami kultury,
• z bardzo dobrą znajomością rynku wydawniczego,
• ze znajomością zagadnień związanych z reklamą i promocją,
• z dobrą znajomością języka angielskiego,
• o lekkim piórze i łatwości operowania słowem,
• z doświadczeniem w prowadzeniu kampanii reklamowych na FB, Instagramie, YouTube, TikTok i kanałach podcastowych,
• ze znajomością pakietu MS Office, podstaw programów i aplikacji graficznych np. Adobe Photoshop, Canva,
• komunikatywne i posiadające łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
• wysokiej kulturze osobistej,
• kreatywne,
• posiadające umiejętności organizacyjne i planowania pracy,
• potrafiące pracować pod presją czasu.

Oferujemy

Kandydatom oferujemy:
• Pracę w ramach umowy o pracę (w celu zastępstwa),
• Elastyczne godziny pracy, zasadniczo od poniedziałku do piątku, przeciętnie 8 godzin dziennie, 40 godzin w tygodniu, sporadycznie w godzinach popołudniowych i weekendy
• pracę w zespole 7-osobowym,
• atrakcyjne miejsce pracy: Budynek Główny Biblioteki, Targ Rakowy 5/6, Gdańsk-Śródmieście,
• dopłaty do wypoczynku,
• możliwość odpłatnego skorzystania z programów Benefit System,
• udział w szkoleniach i warsztatach organizowanych dla pracowników

Warunki aplikowania

Przewidywany termin zatrudnienia: czerwiec 2023 roku.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o składanie aplikacji poprzez przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: praca@wbpg.org.pl (z dopiskiem „pracownik DPMiPR w temacie wiadomości).
Do przesłanych dokumentów należy załączyć pierwszą lub obie klauzule (w zależności od decyzji kandydata):
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, innych niż wymagane w ogłoszeniu o naborze, w celach związanych z prowadzoną rekrutacją, w tym także na przetwarzanie mojego wizerunku do celów rekrutacyjnych.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach związanych z rekrutacjami organizowanymi w przyszłości przez okres 3 miesięcy.
Na Państwa zgłoszenia czekamy do 31 maja 2023 roku.
Po weryfikacji Państwa dokumentów wybrani kandydaci zostaną poinformowani o zakwalifikowaniu do kolejnego etapu rekrutacji.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.