Specjalista ds. komunikacji i promocji
Opis stanowiska
- prowadzenie profilu „Instytut Pileckiego w Augustowie” w mediach społecznościowych – Facebook/ Instagram,
- tworzenie i prowadzenie kampanii informacyjnych w mediach społecznościowych,
- redagowanie tekstów tworzonych na potrzeby publikacji w mediach społecznościowych,
- tworzenie i redagowanie informacji prasowych,
- utrzymywanie kontaktów naukowych i służbowych z instytucjami zajmującymi się problematyka zbieżną z zadaniami realizowanymi przez Instytut,
- współpraca z lokalną społecznością, innymi podmiotami i instytucjami w ramach działalności Instytutu,
- przygotowanie i realizacja wydarzeń kulturalnych,
- obsługa organizacyjna i techniczna wydarzeń,
- kształtowanie profesjonalnego i pozytywnego wizerunku instytucji,
- umowa na zastępstwo.
Wymagania
- min. 3 letnie doświadczenie w komunikacji i promocji
- lekkie pióro,
- znajomość regionu,
- znajomość trendów w branży kulturalnej,
- zdolność szybkiej adaptacji do zmieniających się warunków pracy,
- łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji międzyludzkich,
- umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność i inicjatywa w podejmowaniu działań,
- umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
- dobra organizacja pracy własnej, samodzielność; odpowiedzialność za podejmowane działania i efekty powierzonych prac,
- doświadczenie w organizowaniu wydarzeń kulturalnych oraz pozyskiwaniu partnerów,
- sumienne wykonywanie obowiązków.
Oferujemy
- pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury
- możliwość tworzenia i realizacji własnych projektów
- praca w młodym zespole
- realizowanie interesujących projektów kulturalnych i naukowych
- przyjazne środowisko pracy
Warunki aplikowania
Prosimy wysłać CV na adres augustow@instytutpileckiego.pl
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.