Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Opis stanowiska
- Obsługa centrali telefonicznej.
- Rejestracja i odpowiedzialność za obieg dokumentów i korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej.
- Współpraca i komunikacja z jednostkami organizacyjnymi w Muzeum, w szczególności w zakresie przepływu dokumentów: pism przychodzących i wychodzących.
- Prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Muzeum.
- Wysyłka korespondencji tradycyjnej za pośrednictwem Poczty Polskiej.
- Obsługa punktu kancelaryjnego Muzeum.
- Obsługa platform e-PUAP i e-Doręczenia.
- Obsługa Biuletynu Informacji Publicznej
- Aktywne wspieranie bieżącej pracy dyrekcji.
- Obsługa gości dyrekcji Muzeum.
Wymagania
- doświadczenie zawodowe z zakresu prowadzenia sekretariatu i administracji;
- wykształcenie z zakresu administracji lub zarządzania;
- samodzielność, rzetelność i bardzo dobra organizacja pracy;
- znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym;
- praktyczna znajomość pakietu MS Office;
- dobra znajomość obsługi komputera (w tym oprogramowania biurowego w pracy grupowej) i urządzeń obsługi sekretariatu (typu drukarka, skaner);
- mile widziana znajomość normatywów kancelaryjnych oraz platformy ePUAP.
- doskonałe umiejętności komunikacyjne i współpracy w zespole;
Oferujemy
- pracę w wymiarze od poniedziałku do piątku;
- pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury;
- możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych (bezpłatne wejścia na wszystkie wystawy i wydarzenia Muzeum
Warunki aplikowania
Wymagane dokumenty:
CV oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych kandydatów do pracy prosimy o przesłanie na adres: praca@manggha.pl
Muzeum zastrzega sobie prawo na kontakt z wybranymi kandydatami
Osoby zakwalifikowanie do rozmowy rekrutacyjnej zostaną powiadomione telefonicznie lub mailowo o ich terminie.
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.