Referent w Dziale Promocji i Marketingu
Opis stanowiska
Zakres obowiązków:
1. Obsługa mediów społecznościowych.
2. Inicjowanie, planowanie i prowadzenie kampanii promocyjnych oraz wydarzeń kulturalnych w ramach założeń budżetowych.
3. Analiza monitorowanie oraz ocena efektów prowadzonych akcji.
4. Bieżąca komunikacja z działami/filiami instytucji.
5. Samodzielne prowadzenie wybranych projektów marketingowych.
6. Współpraca przy organizacji wydarzeń kulturalnych z innymi instytucjami.
Wymagania
1. Wymagania konieczne:
1. Wykształcenie wyższe.
2. Kierunek, profil wykształcenia: projektowanie graficzne, wzornictwo, komunikacja wizualna
3. Staż pracy, doświadczenie zawodowe: mile widziane
4. Predyspozycje osobowościowe: dobra organizacja pracy, kreatywność, elastyczność
5. Umiejętności zawodowe: praca w programach graficznych, doświadczenie w realizacji zamówień projektów graficznych.
2. Predyspozycje osobowościowe:
1. Kreatywność.
2. Samodzielność i dobra organizacja pracy.
3. Umiejętność pracy w zespole i pozytywne nastawienie do ludzi.
4. Umiejętność pracy pod presją czasu.
5. Dyspozycyjność.
Oferujemy
- stabilne warunki zatrudnienia
- dodatki socjalne
- przyjazna atmosfera pracy
https://bip.biblioteka.lodz.pl/index.php/deklaracja-dostepnosci
Warunki aplikowania
Wymagane dokumenty rekrutacyjne: CV
Miejsce składania dokumentów:
- osobiście/pocztą: Biblioteka Miejska w Łodzi, Żeligowskiego 32/34, 90-643 Łódź
- elektronicznie: rekrutacja@biblioteka.lodz.pl
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.