referent/specjalista ds. promocji
Opis stanowiska
promocja bieżącej działalności i budowanie pozytywnego wizerunku Muzeum w mediach społecznościowych tj. opracowywanie lub publikowanie treści, odpowiadanie na wiadomości, statystyka i raportowanie;
opracowywanie, wdrażanie i optymalizacja kampanii w mediach społecznościowych;
techniczne/graficzne wykonywanie materiałów promocyjnych tj. obsługa sprzętu multimedialnego (m.in. aparat fotograficzny) i biurowego, tworzenie grafik;
przygotowywanie materiałów marketingowych i nadzór nad ich realizacją, dystrybucją i udostępnianiem;
wsparcie innych pracowników Muzeum w tworzeniu i redagowaniu materiałów PR – m.in. informacji prasowych, komunikatów, treści ulotek;
koordynowanie lub realizowanie działań z zakresu reklamy i marketingu zewnętrznego w kontekście działań Muzeum;
reprezentowanie Muzeum na piknikach plenerowych, eventach, odbywających się także poza siedzibą Muzeum;
współpraca przy organizacji wydarzeń kulturalnych z innymi instytucjami;
aktywne budowanie i rozwijanie relacji z innymi instytucjami, wymiana dobrych praktyk;
aktywne kształtowanie relacji z mediami i przedstawicielami opiniotwórczych środowisk w Internecie;
pozyskiwanie partnerów medialnych i sponsorów oraz budowanie relacji z nimi i rozwijanie współpracy;
monitorowanie trendów, poszukiwanie i wdrażanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych z odbiorcami;
rozwój i wdrażanie strategii promocyjnej i komunikacyjnej Muzeum;
pozyskiwanie środków pozabudżetowych na promocję Muzeum;
współtworzenie budżetu promocyjnego;
tworzenie raportów z realizacji zadań działu promocji.
Wymagania
wykształcenie średnie ogólnokształcące lub posiadane wyższe wykształcenie z co najmniej jednej z wymienionych dziedzin: dziennikarstwo, kulturoznawstwo, marketing, nowe media, historia, sztuka;
minimum 3-letni staż pracy (w przypadku aplikowania na stanowisko specjalisty
ds. promocji).
Wymagania dodatkowe (fakultatywne):
bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie („lekkie pióro”);
doświadczenie na podobnym stanowisku;
znajomość specyfiki pracy w instytucji kultury;
znajomość rynku mediów w Polsce i ich twórców – szczególnie w obszarze kultury;
doświadczenie w pozyskiwaniu środków zewnętrznych;
doświadczenie w publicznych wystąpieniach;
znajomość języka obcego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację;
predyspozycje osobowościowe: (wysoka kultura osobista, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych zadań, samodzielność)
umiejętności zawodowe: (dobra organizacja pracy, wielozadaniowość, sprawne poruszanie się po świecie mediów społecznościowych, znajomości pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym, umiejętność obsługi podstawowych programów graficznych).
Oferujemy
pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole;
świadczenia socjalne np. dofinansowanie do wypoczynku;
dodatek za wieloletnią pracę;
możliwość dofinansowania studiów podyplomowych;
system premii i nagród uznaniowych;
legitymacja służbowa przysługująca pracownikom muzeów wpisanych do Państwowego Rejestru Muzeów;
możliwość rozwoju zawodowego, w tym szkolenia.
Dodatkowe informacje
Warunki aplikowania
Sposób aplikacji:
1) Wymagane dokumenty:
list motywacyjny (kandydatka/kandydat jest zobowiązana/-y do sporządzenia dokumentu w języku polskim);
CV (kandydatka/kandydat jest zobowiązana/-y do sporządzenia dokumentu w języku polskim);
2) Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić dopisek:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich ww. danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na
ww. stanowisko przez Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/697 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawą o ochronie danych osobowych.
3) Aplikacje prosimy składać tylko w wersji elektronicznej na poniższy adres: barbara.grzybowska@maie.lodz.pl
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.