powrót
Stanowisko

referent/specjalista ds. promocji

Umowa
etat
Miasto
Łódź
Województwo
Łódzkie
Wykształcenie
średnie / wyższe
Czas trwania oferty

15.05 26.05

Słowa kluczowe
  • Administracja
  • Grafika
  • Marketing
  • Muzeum
  • Nowe media
  • Sztuka

Opis stanowiska

 promocja bieżącej działalności i budowanie pozytywnego wizerunku Muzeum w mediach społecznościowych tj. opracowywanie lub publikowanie treści, odpowiadanie na wiadomości, statystyka i raportowanie;
 opracowywanie, wdrażanie i optymalizacja kampanii w mediach społecznościowych;
 techniczne/graficzne wykonywanie materiałów promocyjnych tj. obsługa sprzętu multimedialnego (m.in. aparat fotograficzny) i biurowego, tworzenie grafik;
 przygotowywanie materiałów marketingowych i nadzór nad ich realizacją, dystrybucją i udostępnianiem;
 wsparcie innych pracowników Muzeum w tworzeniu i redagowaniu materiałów PR – m.in. informacji prasowych, komunikatów, treści ulotek;
 koordynowanie lub realizowanie działań z zakresu reklamy i marketingu zewnętrznego w kontekście działań Muzeum;
 reprezentowanie Muzeum na piknikach plenerowych, eventach, odbywających się także poza siedzibą Muzeum;
 współpraca przy organizacji wydarzeń kulturalnych z innymi instytucjami;
 aktywne budowanie i rozwijanie relacji z innymi instytucjami, wymiana dobrych praktyk;
 aktywne kształtowanie relacji z mediami i przedstawicielami opiniotwórczych środowisk w Internecie;
 pozyskiwanie partnerów medialnych i sponsorów oraz budowanie relacji z nimi i rozwijanie współpracy;
 monitorowanie trendów, poszukiwanie i wdrażanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych z odbiorcami;
 rozwój i wdrażanie strategii promocyjnej i komunikacyjnej Muzeum;
 pozyskiwanie środków pozabudżetowych na promocję Muzeum;
 współtworzenie budżetu promocyjnego;
 tworzenie raportów z realizacji zadań działu promocji.

Wymagania

 wykształcenie średnie ogólnokształcące lub posiadane wyższe wykształcenie z co najmniej jednej z wymienionych dziedzin: dziennikarstwo, kulturoznawstwo, marketing, nowe media, historia, sztuka;
 minimum 3-letni staż pracy (w przypadku aplikowania na stanowisko specjalisty
ds. promocji).

Wymagania dodatkowe (fakultatywne):
 bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie („lekkie pióro”);
 doświadczenie na podobnym stanowisku;
 znajomość specyfiki pracy w instytucji kultury;
 znajomość rynku mediów w Polsce i ich twórców – szczególnie w obszarze kultury;
 doświadczenie w pozyskiwaniu środków zewnętrznych;
 doświadczenie w publicznych wystąpieniach;
 znajomość języka obcego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację;
 predyspozycje osobowościowe: (wysoka kultura osobista, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych zadań, samodzielność)
 umiejętności zawodowe: (dobra organizacja pracy, wielozadaniowość, sprawne poruszanie się po świecie mediów społecznościowych, znajomości pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym, umiejętność obsługi podstawowych programów graficznych).

Oferujemy

 pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole;
 świadczenia socjalne np. dofinansowanie do wypoczynku;
 dodatek za wieloletnią pracę;
 możliwość dofinansowania studiów podyplomowych;
 system premii i nagród uznaniowych;
 legitymacja służbowa przysługująca pracownikom muzeów wpisanych do Państwowego Rejestru Muzeów;
 możliwość rozwoju zawodowego, w tym szkolenia.

Warunki aplikowania

Sposób aplikacji:
1) Wymagane dokumenty:
list motywacyjny (kandydatka/kandydat jest zobowiązana/-y do sporządzenia dokumentu w języku polskim);
CV (kandydatka/kandydat jest zobowiązana/-y do sporządzenia dokumentu w języku polskim);
2) Na dokumentach aplikacyjnych należy umieścić dopisek:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich ww. danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na
ww. stanowisko przez Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne w Łodzi zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/697 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawą o ochronie danych osobowych.
3) Aplikacje prosimy składać tylko w wersji elektronicznej na poniższy adres: barbara.grzybowska@maie.lodz.pl

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.