powrót
Stanowisko
Referent/archiwista
Umowa
etat
Miasto
Łódź
Województwo
Łódzkie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

30.04 06.05

Słowa kluczowe
  • Administracja
  • Biblioteka
Opis stanowiska

Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy:
1. Współpraca z filiami oraz sprawowanie opieki nad sprawami administracyjno-gospodarczymi poszczególnych placówek Biblioteki Miejskiej w Łodzi,
2. Kontrola realizacji umów w czasie ich trwania,
3. Prowadzenie archiwum Biblioteki Miejskiej w Łodzi.

Wymagania

Wymagania konieczne:
1. Wykształcenie wyższe z zakresu archiwistyki lub ukończony kurs archiwistów, administracja,
2. Mile widziane doświadczenie zawodowe związane z archiwistyką lub administracją,
3. Znajomość przepisów kancelaryjnych i archiwalnych,
4. Umiejętność prowadzenia spraw administracyjnych,
5. Dobra znajomość techniki pracy biurowej,
6. Umiejętność stosowania przepisów prawnych.

Predyspozycje osobowościowe:
1. Samodzielność,
2. Systematyczność i skrupulatność,
3. Dobra organizacja czasu pracy,
4. Komunikatywność.

Oferujemy

- Umowę o pracę oraz zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Dofinansowanie do pakietów sportowych OK System oraz Fundusz Świadczeń Socjalnych.

Warunki aplikowania

Wymagane dokumenty

1. Curriculum vitae.
2. Pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji

Termin składania dokumentów: 30.04.2021r. - 06.05.2021r.

Dokumenty można składać:
- pocztą/osobiście: Biblioteka Miejska w Łodzi, 91-415 Łódź, Plac Wolności 4
- elektronicznie: rekrutacja@biblioteka.lodz.pl

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.