Referent/archiwista
Opis stanowiska
Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy:
1. Współpraca z filiami oraz sprawowanie opieki nad sprawami administracyjno-gospodarczymi poszczególnych placówek Biblioteki Miejskiej w Łodzi,
2. Kontrola realizacji umów w czasie ich trwania,
3. Prowadzenie archiwum Biblioteki Miejskiej w Łodzi.
Wymagania
Wymagania konieczne:
1. Wykształcenie wyższe z zakresu archiwistyki lub ukończony kurs archiwistów, administracja,
2. Mile widziane doświadczenie zawodowe związane z archiwistyką lub administracją,
3. Znajomość przepisów kancelaryjnych i archiwalnych,
4. Umiejętność prowadzenia spraw administracyjnych,
5. Dobra znajomość techniki pracy biurowej,
6. Umiejętność stosowania przepisów prawnych.
Predyspozycje osobowościowe:
1. Samodzielność,
2. Systematyczność i skrupulatność,
3. Dobra organizacja czasu pracy,
4. Komunikatywność.
Oferujemy
- Umowę o pracę oraz zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Dofinansowanie do pakietów sportowych OK System oraz Fundusz Świadczeń Socjalnych.
Dodatkowe informacje
Warunki aplikowania
Wymagane dokumenty
1. Curriculum vitae.
2. Pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji
Termin składania dokumentów: 30.04.2021r. - 06.05.2021r.
Dokumenty można składać:
- pocztą/osobiście: Biblioteka Miejska w Łodzi, 91-415 Łódź, Plac Wolności 4
- elektronicznie: rekrutacja@biblioteka.lodz.pl
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.