powrót
Stanowisko

Pracownik / pracowniczka Działu Promocji

Umowa
etat
Miasto
Łódź
Województwo
Łódzkie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

01.07 11.07

Słowa kluczowe
  • Grafika
  • Marketing
  • PR

Opis stanowiska

- wdrażanie strategii promocyjnej instytucji i jej wydarzeń,
- realizacja działań promocyjnych oraz kampanii medialnych,
- prowadzenie kanałów komunikacji instytucji (media społecznościowe, strona www, newsletter),
- współpraca z partnerami medialnymi i instytucjami kultury,
– projektowanie materiałów promocyjnych (plakaty, ulotki, katalogi, grafiki do social mediów, publikacje online i drukowane)
– przygotowanie plików do druku i współpraca z drukarniami
– dbanie o spójność wizualną marki i projektów instytucji

1/2 etatu

Wymagania

Wymagania niezbędne (formalne):

- obywatelstwo polskie (lub obywatelstwo państw UE zgodnie z odrębnymi przepisami),
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w tworzeniu i realizacji kampanii promocyjnych,
- bardzo dobra znajomość programów graficznych: Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign (lub równoważnych),
– wyczucie estetyczne i umiejętność tworzenia w różnych konwencjach graficznych,
– dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność pracy z briefem.

Oferujemy

Pracę w elastycznym wymiarze pracy, możliwość rozwoju, realizacji własnych pomysłów.

Warunki aplikowania

http://dom-literatury.pl/ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-pracownika-pracowniczki-dzialu-promocji/

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.