powrót
Stanowisko

Pracownik ds. kancelaryjnych – sekretarka

Umowa
etat
Miasto
Łódź
Województwo
Łódzkie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

17.04 24.04

Słowa kluczowe
  • Administracja
  • Muzeum

Opis stanowiska

1. Przygotowywanie raportów, sprawozdań, analiz, prezentacji, redagowanie pism oraz opracowywanie innych dokumentów na potrzeby Muzeum;
2. Koordynowanie kalendarza spotkań, obsługa korespondencji, organizacja spotkań oraz podróży służbowych;
3. Organizacja zadań i logistyka korespondencji wychodzącej i przychodzącej;
4. Administrowanie dokumentacją firmową i urzędową;
5. Prowadzenie rejestrów dokumentacji wskazanych przez Dyrektora;
6. Realizacja spraw związanych z Radą Muzeum;
7. Prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora oraz kierowanie ruchem interesantów przewidzianych do spotkania z Dyrektorem;
8. Tłumaczenie dokumentów Dyrektora;
9. Przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych,
10. Sporządzanie wniosku o nagrodę roczną Dyrektora;
11. Obsługa muzealnej skrzynki pocztowej oraz systemu epuap;
12. Udzielanie informacji interesantom;
13. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi w instytucji przepisami kancelaryjnymi i archiwalnymi,
14. Zastępowanie innych pracowników w zakresie wskazanym przez Dyrektora

Wymagania

1. Wykształcenie wyższe;
2. Minimum pół roku doświadczenia w pracy na analogicznym stanowisku;
3. Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
4. Umiejętność interpretowania i stosowania przepisów dotyczących funkcjonowania instytucji publicznych, instytucji kultury, instytucji muzealnej;
5. Obsługa komputera (MS Office, Internet);
6. Nastawienie na pogłębianie wiedzy i rozwój zawodowy;
7. Bardzo dobra organizacja pracy;
8. Umiejętność pracy samodzielnej, w zespole oraz budowania dobrych relacji;
9. Elastyczność i zdolność do szybkiej adaptacji w dynamicznym środowisku pracy;
10. Rzetelność, sumienność, dokładność;
11. Umiejętności zachowania poufności powierzonych informacji;
12. Etyka zawodowa i profesjonalizm w podejmowanych działaniach

Oferujemy

Różnorodne wyzwania zawodowe oraz możliwość rozwoju zawodowego;
Stabilne zatrudnienie w instytucji publicznej;

Warunki aplikowania

. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny/cv (kandydat/kandydatka jest zobowiązany do sporządzenia dokumentu
w języku polskim)
b) życiorys / portfolio (kandydat/kandydatka jest zobowiązany do sporządzenia dokumentu
w języku polskim);
2. Aplikacje prosimy przesyłać na: kadry@mkalodz.pl

Procedura naboru:
1. Procedura naboru odbywa się w dwóch etapach:
I Etap - polega na sprawdzeniu i ocenie wymagań formalnych (obowiązkowych) oraz dodatkowych na podstawie nadesłanych aplikacji. Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko wybrani kandydaci w ramach I etapu rekrutacji.
II Etap - ocena merytoryczna nadesłanych aplikacji oraz rozmowy kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami.
2. Aplikacje, które wpłyną po upływie wskazanego terminu lub niekompletne, nie będą rozpatrywane i zostaną zniszczone.
3. Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie.
4. Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
5. Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo nie informowania o wynikach naboru.
6. Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów.
7. Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy rekrutacyjnej.
8. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną zniszczone po zakończeniu procedury rekrutacji.
9. Aplikacje złożone w innej formie niż elektroniczna nie będą uwzględniane i zostaną zniszczone.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.