powrót
Stanowisko

pomocniczy pracownik obsługi-portier

Umowa
etat
Miasto
Kraków
Województwo
Małopolskie
Wykształcenie
średnie / zawodowe
Czas trwania oferty

02.06 15.06

Słowa kluczowe
  • Administracja
  • Obsługa techniczna

Opis stanowiska

Zakres obowiązków:

1. Całodobowa ochrona osób i mienia oraz pełnienie usługi portierskiej w budynku Uczelni, pełnionej przez siedem dni w tygodniu,
2. Ochrona koncertów, imprez i innych wydarzeń organizowanych przez Akademię i odbywających się w budynku Akademii
3. Obsługa połączeń telefonicznych,
4. Udzielanie informacji interesantom Uczelni, kierowanie ruchem osobowym w budynku itp.,
5. Przyjmowanie i wydawanie kluczy i kart dostępu zdeponowanych na stałe na portierni osobom upoważnionym oraz wydawanie kluczy do sal dydaktycznych pod nieobecność pracowników szatni,
6. Obsługa całodobowego monitoringu pożarowego (monitorowanie pracy centrali przeciwpożarowej, weryfikowanie alarmów pożarowych, niezwłoczne potwierdzanie uzasadnionych alarmów i odwoływanie fałszywych alarmów w stacji monitoringu PSP, na wypadek alarmu pożarowego – wykonywanie czynności przewidzianych w instrukcji pożarowej Uczelni),
7. W przypadku wystąpienia awarii sieci energetycznej, telefonicznej i wodociągowej oraz awarii wind, niezwłoczne powiadamianie telefoniczne, odpowiednich służ oraz podejmowanie działań mających na celu zapobieganie skutkom awarii,
8. Wykonywanie czynności wynikających ze szczegółowych instrukcji i zarządzeń obowiązujących na terenie Uczelni,
9. Znajomość rozmieszczenia i obsługi (w podstawowym zakresie) wyłączników głównych prądu, wyłączników p.poż., głównych zaworów wodnych,
10. Egzekwowanie przestrzegania przez pracowników i osoby przebywające w budynku postanowień instrukcji przeciwpożarowej, w szczególności dotyczących zakazu palenia tytoniu, używania otwartego ognia, itp.,
11. Kontrolowanie punktów infrastruktury technicznej budynku, głównie miejsc zagrożenia awaryjnego instalacji wodnych, centralnego ogrzewania, elektrycznych, sygnalizacyjnych – reagowanie w przypadku zauważenia awarii: w miarę możliwości zabezpieczenie miejsca awarii i zawiadomienie osób odpowiedzialnych,
12. Prowadzenie Książki Dyżurów

Wymagania

Wymagania:
- wykształcenie średnie lub zasadnicze,
- dyspozycyjność, kultura osobista, odpowiedzialność, skrupulatność,
- asertywności i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych.
Wymagane dokumenty:
1.Szczegółowe CV z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia;
2.List motywacyjny;
3.Kwestionariusz osobowy dla kandydata (druk dostępny na stronie www.amuz.krakow.pl w BIP w zakładce konkursy administracyjne),
4.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (druk zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną
dostępny na stronie www.amuz.krakow.pl w BIP w zakładce konkursy administracyjne).

Oferujemy

oferujemy zatrudnienie w Uczelni artystycznej, na umowę o pracę, w wymiarze pełnego etatu

Warunki aplikowania

Wymagane dokumenty należy nadesłać w formie skanów (w formacie PDF) do Działu Spraw Osobowych Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie na adres e-mail: zatrudnienie@amuz.krakow.pl w terminie do 15.06.2025 roku do godz. 24.00.
Akademia zastrzega sobie możliwość rozstrzygnięcia naboru oraz możliwość nierozstrzygnięcia naboru bez podania przyczyny.
Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie zastrzega sobie prawo powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Decyzja w sprawie wyboru kandydata nie pociąga za sobą konieczności jej uzasadnienia.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.