Podinspektor ds. animacji, organizacji i promocji wydarzeń
Opis stanowiska
Do obowiązków podinspektora będzie należało:
1. Posiadanie bieżącej wiedzy dot. oferty Centrum;
2. Udzielanie odpowiedzi na zapytania uczestników i bywalców Centrum oraz osób z zewnątrz dot. realizacji oferty zgodnie z obowiązującymi zasadami;
3. Prowadzenie kalendarza zapisów na wydarzenia, przygotowywanie i dystrybuowanie informacji dot. zmian w realizacji wydarzeń, zarówno w odniesieniu do uczestników i bywalców Centrum jak i realizatorów działań;
4. Prowadzenie kalendarza rezerwacji pomieszczeń na potrzeby podmiotów działających na rzecz seniorów i grup międzypokoleniowych oraz rozliczanie tych rezerwacji we współpracy ze wskazanym pracownikiem;
5. Bieżące prowadzenie listy kontaktowej uczestników i bywalców Centrum oraz realizatorów działań, a także przedstawicieli podmiotów korzystających z pomieszczeń Centrum;
6. Bieżące analizowanie liczby odbiorców oferty;
7. Tworzenie podstawowej grafiki, rozpowszechnianie, informowanie o podejmowanych aktywnościach programowych przez Centrum;
8. Posiadanie bieżącej wiedzy nt. podmiotów działających na rzecz seniorów i grup międzypokoleniowych na terenie m.st. Warszawy.
9. Współpraca z instytucjami, partnerami działającymi wspólnie z Centrum na rzecz realizacji wydarzeń;
10. Cotygodniowe pozyskiwanie informacji o aktualnej ofercie od instytucji i organizacji działających na terenie dzielnicy Ochota.
11. Pobieranie i rozliczanie zaliczek na zakupy-realizacja zamówień oraz opisywanie faktur zakupowych zgodnie z ustaloną procedurą;
12. Współpraca z ZAIKS, współprowadzenie social mediów w ustalonym zakresie.
13. Zgłaszanie do bezpośredniego przełożonego pojawiających się z trudności z realizacją zadań;
14. Prowadzenie spotkań o charakterze animacji więzi;
15. Organizacja wydarzeń, animacji i ich promowanie w społeczności lokalnej i ogólnomiejskiej;
16. Współpraca z pozostałymi zespołami Centrum przy realizacji powierzonych zadań;
17. Dbanie o pozytywny wizerunek Centrum;
Wymagania
V. Wymagania dodatkowe:
1. Dobra znajomość pakietu MS Office, Word, Excel;;
2. Odpowiedzialność, rzetelność, punktualność, umiejętność pracy w zespole;
3. Mile widziane:
– doświadczenie w samorządowych jednostkach organizacyjnych
– doświadczenie w pracy z Seniorami
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Dodatkowe informacje
Warunki aplikowania
Kandydaci są zobowiązani do złożenia dokumentów wymienionych w pkt. VI w sekretariacie CAM „Nowolipie” Warszawa ul. Nowolipie 25B w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić tytuł postępowania: „Nabór na stanowisko podinspektor do spraw animacji, ,organizacji i promocji wydarzeń w CAM Filia Korotyńskiego lub wymagane dokumenty (skany) prosimy przesyłać mailem na adres: nowolipie@camnowolipie.pldo dnia 16 czerwca 2025 roku do godziny 12.00
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.