powrót
Stanowisko

Menager ds. projektów digitalowych i social mediów

Umowa
etat
Miasto
Warszawa
Województwo
Mazowieckie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

25.01 01.02

Słowa kluczowe
  • Marketing
  • Muzeum
  • Nowe media

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków:
 tworzenie strategii komunikacji digitalowej muzeum
 koordynacja i obsługa wszystkich digitalowych kanałów informacyjnych muzeum (Facebook, Twitter, Instagram, Youtube)
 samodzielne tworzenie i zarządzanie treścią w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej muzeum
 moderowanie treści pojawiających się na profilach społecznościowych
 rozwój i poszerzanie zakresu ofertowego z obszaru online/interactive/social media
 współtworzenie rozwiązań i projektów on-line, raportów oraz analiz
 tworzenie materiałów informacyjnych i promocyjnych we współpracy z innymi działami muzeum oraz z zewnętrznymi agencjami
 realizacja projektów medialno-komunikacyjnych
 bieżące wsparcie przy eventach, obsługa socialmediowa
 koordynacja pracy podwykonawców oraz współpracowników
 Tworzenie i egzekwowanie harmonogramu publikacji

Wymagania

Nasze wymagania:
 doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu kampaniami reklamowymi w social media (w tym znajomość Facebook Ads)
 bardzo dobra orientacja w internecie i trendach social media
 nienaganna znajomość języka polskiego, umiejętność redagowania krótkich tekstów
 doświadczenie w administrowaniu stronami internetowymi (obsługa CMS)
 znajomość programów graficznych umożliwiająca samodzielne przygotowywanie grafik do mediów społecznościowych
 mile widziana podstawowa znajomość programów do montażu wideo i tworzenia animacji
 znajomość Google Analytics oraz zdolności analityczne
 samodzielność
 umiejętność niestandardowego i krytycznego myślenia
 znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1
 umiejętności pracy pod presją czasu
 dyspozycyjność – część wydarzeń może odbywać się wieczorami lub w weekendy
 Wysoka kultura osobista

Oferujemy

To oferujemy
• pracę w prestiżowej instytucji kultury
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze etatu
• możliwości podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
• benefity pracownicze (premie uznaniowe, dofinansowanie karty MultiSport, świadczenia z ZFŚS, karta przedpłacona na święta, dofinansowanie do wakacji)
• możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz innowacyjnych rozwiązań

Warunki aplikowania

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym

do dnia 01.02.2023 r. na adres:

Muzeum Powstania Warszawskiego

ul. Grzybowska 79, 00-844 Warszawa

z dopiskiem Menager ds. projektów digitalowych i social mediów.

Prosimy o zamieszczeni adnotacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, z pózn. zm.”
Muzeum zastrzega sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane oferty.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.