Menager ds. projektów digitalowych i social mediów
Opis stanowiska
Twój zakres obowiązków:
tworzenie strategii komunikacji digitalowej muzeum
koordynacja i obsługa wszystkich digitalowych kanałów informacyjnych muzeum (Facebook, Twitter, Instagram, Youtube)
samodzielne tworzenie i zarządzanie treścią w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej muzeum
moderowanie treści pojawiających się na profilach społecznościowych
rozwój i poszerzanie zakresu ofertowego z obszaru online/interactive/social media
współtworzenie rozwiązań i projektów on-line, raportów oraz analiz
tworzenie materiałów informacyjnych i promocyjnych we współpracy z innymi działami muzeum oraz z zewnętrznymi agencjami
realizacja projektów medialno-komunikacyjnych
bieżące wsparcie przy eventach, obsługa socialmediowa
koordynacja pracy podwykonawców oraz współpracowników
Tworzenie i egzekwowanie harmonogramu publikacji
Wymagania
Nasze wymagania:
doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu kampaniami reklamowymi w social media (w tym znajomość Facebook Ads)
bardzo dobra orientacja w internecie i trendach social media
nienaganna znajomość języka polskiego, umiejętność redagowania krótkich tekstów
doświadczenie w administrowaniu stronami internetowymi (obsługa CMS)
znajomość programów graficznych umożliwiająca samodzielne przygotowywanie grafik do mediów społecznościowych
mile widziana podstawowa znajomość programów do montażu wideo i tworzenia animacji
znajomość Google Analytics oraz zdolności analityczne
samodzielność
umiejętność niestandardowego i krytycznego myślenia
znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1
umiejętności pracy pod presją czasu
dyspozycyjność – część wydarzeń może odbywać się wieczorami lub w weekendy
Wysoka kultura osobista
Oferujemy
To oferujemy
• pracę w prestiżowej instytucji kultury
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze etatu
• możliwości podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
• benefity pracownicze (premie uznaniowe, dofinansowanie karty MultiSport, świadczenia z ZFŚS, karta przedpłacona na święta, dofinansowanie do wakacji)
• możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz innowacyjnych rozwiązań
Warunki aplikowania
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym
do dnia 01.02.2023 r. na adres:
Muzeum Powstania Warszawskiego
ul. Grzybowska 79, 00-844 Warszawa
z dopiskiem Menager ds. projektów digitalowych i social mediów.
Prosimy o zamieszczeni adnotacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, z pózn. zm.”
Muzeum zastrzega sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane oferty.
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.