powrót
Stanowisko
KOORDYNATOR DS. SPRZEDAŻY
Umowa
etat
Miasto
KRAKÓW
Województwo
Małopolskie
Wykształcenie
średnie / wyższe
Czas trwania oferty

15.09 22.09

Słowa kluczowe
  • Teatr
Opis stanowiska

1. Wymagania formalne

Bezpośrednie doświadczenie handlowe
Doświadczenie w koordynacji i nadzorze działów sprzedażowych
Inicjatywa, pomysły, aktywność i kreatywność
Doświadczenie w kontakcie z klientami
Znajomość pakietu Office i systemów sprzedażowych

2. Wymagania dodatkowe

Mile widziane doświadczenie w pracy w instytucji kultury
Umiejętność pracy w zespole
Wysoka kultura osobista

3. Zakres obowiązków

Koordynacja całokształtu zadań związanych z planowaniem działań, efektywnym pozyskiwaniem klientów oraz wynikami sprzedażowymi
Sprzedaż i promowanie oferty teatru wśród potencjalnych Odbiorców
Aktywne pozyskiwanie klientów wg potrzeb repertuarowych
Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami
Codzienny kontakt z klientami firmy, dbanie o wysoką jakość obsługi i skuteczną komunikację
Analiza zapotrzebowania repertuarowego na podstawie otrzymywanych prognoz

4. Warunki pracy i płacy:

Stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju

Wymagania

Bezpośrednie doświadczenie handlowe
Doświadczenie w koordynacji i nadzorze działów sprzedażowych
Inicjatywa, pomysły, aktywność i kreatywność
Doświadczenie w kontakcie z klientami
Znajomość pakietu Office i systemów sprzedażowych

Oferujemy

www.groteska.pl

Warunki aplikowania

CV i list motywacyjny zawierające klauzulę o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji w Teatrze Groteska na adres groteska@groteska.pl

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.