Kierownik/Kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji
Opis stanowiska
Centrum Archiwistyki Społecznej wywodzi się z ruchu archiwistyki społecznej i działa na jego rzecz. Dzielimy się wiedzą, inspirujemy i wspieramy inicjatywy z całej Polski. Pomagamy w tworzeniu nowych archiwów społecznych, aby zachować jak najwięcej świadectw życia społecznego i trwale je zabezpieczyć. Szukamy osoby, która promując dziedzinę, będzie razem z nami odkrywała dla społeczeństwa fascynujący dorobek archiwów.
Opis stanowiska
Szukamy osoby, która z zapałem i profesjonalizmem będzie rozwijać promocję CAS, jak i całej archiwistyki społecznej. Osoby, która dobrze czuje się w promocji projektów kulturalnych i chce rozwijać dziedzinę opartą na aktywności setek społeczności i środowisk. Osoby, która lubi współpracę z ludźmi i nie boi się organizowania kwestii formalnych czy opracowywania dokumentacji.
Twoje obowiązki:
- przygotowywanie długofalowej strategii rozwoju działań komunikacji i promocji CAS
- opracowywanie i realizacja kampanii promujących CAS i archiwistykę społeczną
- przygotowywanie i realizacja planów komunikacyjnych i marketingowych dla działań realizowanych przez CAS, np. konkursów, działań edukacyjnych i kulturalnych, wydawnictw, etc.
- zapewnienie spójności komunikacji zewnętrznej, w tym dbanie o spójność komunikacji wizualnej
- koordynacja merytoryczna, organizacyjna i finansowa Działu
- koordynowanie działań wszystkich kanałów komunikacji (media społecznościowe, strona internetowa, newsletter)
- tworzenie i nadzór nad produkcją materiałów promocyjnych CAS
- współpraca z mediami, w tym: organizacja konferencji prasowych, przygotowywanie informacji prasowych, pozyskiwanie partnerów medialnych, reprezentowanie CAS w mediach
- koordynacja przygotowywania materiałów fotograficznych i video na potrzeby promocji działań CAS
Wymagania
- wysoka kultura osobista
bardzo dobre umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
- kilkuletnie doświadczenie zawodowe w obszarze promocji i komunikacji
- doświadczenie w kierowaniu zespołem stałym i projektowym
- „lekkie pióro” i umiejętność redagowania tekstów
- znajomość funkcjonowania social mediów
- znajomość różnorodnych narzędzi promocji, w tym digital marketingu i systemów monitorujących wyniki kampanii
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- zainteresowanie kulturą
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w instytucjach kultury
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie – w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- przyjazną atmosferę pracy
- możliwość rozwoju zawodowego
- samodzielność w realizacji zadań
- udział w procesach decyzyjnych dotyczących strategii promocji
Dodatkowe informacje
Warunki aplikowania
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego zawierającego odpowiedź na pytania:
- dlaczego chcesz pracować w Centrum Archiwistyki Społecznej
- opisz projekt z zakresu promocji, który prowadziłaś/eś i z którego jesteś najbardziej zadowolony.
CV, list motywacyjny zawierający odpowiedzi na ww. pytania prosimy przesłać na adres: praca@cas.archiwa.org. W tytule maila proszę wpisać: „Kierownik/Kierowniczka Działu Komunikacji i Promocji”.
Zgłoszenia przyjmujemy do 21 kwietnia (włącznie).
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji”.
Centrum Archiwistyki Społecznej zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.