powrót
Stanowisko

Asystent Managera Galerii

Umowa
dzieło / na zlecenie / etat / kontrakt B2B
Miasto
Warszawa
Województwo
Mazowieckie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

13.05 31.05

Słowa kluczowe
  • Administracja
  • Marketing
  • Nowe media
  • Sztuka
  • Zarządzanie projektem

Opis stanowiska

Do obowiązków należeć będzie przede wszystkim:
Koordynacja codziennej pracy galerii:
• Wspieranie managera w bieżących zadaniach i organizacji pracy zespołu;
• Dbanie o porządek organizacyjny
Administracja i archiwizacja:
• Prowadzenie i porządkowanie dokumentacji, umów, protokołów;
• Skanownie dokumentów
• Tworzenie i porządkowanie archiwum fizycznego oraz cyfrowego.
Obsługa klienta i gości:
• Przyjmowanie gości w galerii, przygotowywanie kawy
Magazyn i organizacja zaplecza:
• Nadzór nad systemem porządku i obiegiem prac w magazynie;
• Współpraca przy pakowaniu, odbiorach i zwrotach dzieł sztuki.
Drobne pisma i sprawy formalne:
• Pisanie prostych pism urzędowych i prawnych
• Kontakt z sądami, spółdzielniami, drukarniami, pocztą i kurierami
• Organizowanie i odbiór przesyłek, zamówień, dokumentów.

Wymagania

Oczekujemy przede wszystkim:
- zaangażowania;
- doskonałej organizacji pracy oraz umiejętności pracy w zespole;
- samodzielności w wykonywanych zadaniach;
- znajomości obsługi komputera, w tym programów graficznych (Canva, Photoshop):
- znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- zainteresowania sztuka;
- dyspozycyjności - PRACA STACJONARNA

Oferujemy

Oferujemy:
- dobrą atmosferę pracy (pracujemy w kameralnym, małym zespole);
- prace w prestiżowej galerii sztuki współczesnej, która prężnie rozwija się w Polsce i za granicą zlokalizowanej w centrum Warszawy;
- atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania;
- stabilne zatrudnienie;
- niezbędne narzędzia pracy;
- możliwość rozwoju zawodowego

Warunki aplikowania

CV prosimy wysyłać na adres: rekrutacja.soagallery@gmail.com

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.