Asystent / Asystentka Kierownika Projektu (1/2 etatu)
Opis stanowiska
Główne zadania na stanowisku:
• prowadzenie spraw z zakresu obsługi administracyjno-biurowej projektu;
• bieżąca obsługa biura projektu;
• udział w tworzeniu harmonogramów prac zespołowych i monitorowanie ich realizacji;
• udział w pracach zespołu realizującego projekt;
• utrzymywanie przepływu informacji pomiędzy pracownikami projektu, członkami zespołów, Komitetem Sterującym;
• prowadzenie korespondencji w ramach projektu;
• sporządzanie protokołów, notatek, raportów i innej wymaganej w projekcie dokumentacji;
• przygotowywanie sprawozdań, raportów i informacji z realizacji projektu;
• udział w przygotowaniu wniosków o płatność;
• archiwizacja dokumentów;
• uczestnictwo w nadzorze nad prawidłowym i efektywnym wykorzystaniem zakupionego w projekcie: sprzętu, materiałów i środków;
• ścisła współpraca z instytucjami finansującymi projekt tj.: CPPC, MKiDN;
• wprowadzanie danych do systemu informatycznego CST2021 w zakresie otrzymanego dostępu;
• przestrzeganie przepisów krajowych i unijnych wraz z wytycznymi MR w zakresie realizowanego projektu;
• dbałość o przestrzeganie ochrony danych osobowych przez personel projektu;
• wykonywanie innych poleceń służbowych nieobjętych niniejszym zakresem obowiązków pozostających w związku z zakresem zadań przypisanych do zajmowanego stanowiska oraz wykonywanie innych poleceń zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami.
Wymagania
Wymagania niezbędne stawiane kandydatom:
• co najmniej 2-letni staż pracy (w administracji publicznej)
• wykształcenie wyższe (preferowane administracja, prawo, zarządzanie, nauki ekonomiczne)
• wiedza na temat cyklu zarządzania projektami w metodyce PRINCE2
• wiedza na temat Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i jego obszarów wsparcia
• orientacja w zagadnieniach będących przedmiotem projektu tj. digitalizacja, cyfryzacja, udostępnianie
• ogólna wiedza na temat Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
• wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej
• bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Word i Excel
Wymagania dodatkowe:
I.
• ukończone kursy/szkolenia z zakresu funduszy europejskich
• doświadczenie zawodowe związane z realizacją projektów realizowanych ze środków UE
• znajomość zasad funkcjonowania i realizacji funduszy pomocowych UE, w tym wiedza nt. FERC
• znajomość systemu informatycznego CST2021
• znajomość zasad kwalifikowalności kosztów w ramach projektów współfinansowanych z funduszy UE
• doświadczenie w pracy w sektorze kultury
II.
• umiejętność pracy zespołowej
• skrupulatność i terminowość
• bardzo dobra organizacja pracy
• umiejętność analitycznego myślenia i precyzyjnego formułowania wypowiedzi
• wysoka kultura osobista, umiejętności komunikacyjne, samodzielność
• umiejętność rozwiązywania konfliktów
Oferujemy
Oferujemy:
• pracę w jednym z niewielu w Polsce projektach digitalizacyjnych współfinansowanych ze środków UE;
• zatrudnienie w ramach umowy o pracę (1/2 etatu), - pierwsza umowa na 3 miesięczny okres próbny, druga umowa na 1 rok lub od razu na czas trwania projektu tj. do 31 maja 2028 r.
• elastyczny czas pracy – możliwość rozpoczęcia pracy w godzinach 7:00 – 10:00
• pakiet socjalny, możliwość uczestnictwa w pakietach medycznych, sportowych;
• ubezpieczenie grupowe;
• spotkania integracyjne;
• możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych (bezpłatne wejścia na wszystkie wystawy Muzeum Narodowego w Warszawie),
• dostęp do karty ICOM
https://www.mnw.art.pl/deklaracja-dostepnosci/
Warunki aplikowania
Terminy i miejsce składania dokumentów
1. dokumenty (CV) należy złożyć do: 24.08.2025r.,
2. wysyłając je na adres mailowy: rekrutacja@mnw.art.pl
3. lub przekazując osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00, pod adresem: Muzeum Narodowe w Warszawie, Dział Spraw Pracowniczych, al. Jerozolimskie 3, 00-495 Warszawa,
• lub też wysyłając drogą pocztową na adres: Muzeum Narodowe w Warszawie, Dział Spraw Pracowniczych, al. Jerozolimskie 3, 00-495 Warszawa.
4. decyduje data wpływu oferty do muzeum (stempla pocztowego / osobistego dostarczenia),
5. W tytule maila prosimy o wpisanie numeru referencyjnego ogłoszenia:
„Oferta pracy – 2025/8/asys/Apollo”
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie przez Muzeum Narodowe w Warszawie do realizacji procesu rekrutacji, prowadzonych obecnie, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja nadesłanych ofert,
- rozmowa kwalifikacyjna
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Wybrani kandydaci/ kandydatki spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru.
O terminach etapów naboru kandydaci/ kandydatki będą powiadamiani telefonicznie.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Pozostałe informacje
Oferty niespełniające wymogów formalnych, złożone lub uzupełnione po terminie, nie zawierające numeru ogłoszenia lub zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru nie będą rozpatrywane.
W ofercie należy podać dane kontaktowe, adres e mail, nr telefonu lub adres do korespondencji.
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.