powrót
Stanowisko

asystent/adiunkt muzealny – historyk/czka sztuki

Umowa
etat
Wynagrodzenie

3800—4000 PLN brutto

Miasto
Piaseczno
Województwo
Mazowieckie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

22.02 16.03

Słowa kluczowe
  • Edukacja
  • Muzeum
  • Sztuka

Opis stanowiska

• gromadzenie i opracowywanie zbiorów muzealnych,
• tworzenie elektronicznej bazy danych zbiorów muzealnych,
• prowadzenie magazynu zbiorów muzealnych,
• nadzór nad stanem i bezpieczeństwem zbiorów muzealnych,
• rekomendacje w zakresie zakupów zabytków,
• przeprowadzanie kwerend i prowadzenie prac naukowo-badawczych,
• przygotowanie i koordynacja procesu digitalizacji zbiorów,
• praca przy organizacji wystaw stałych,
• opracowywanie scenariuszy wystaw czasowych, lekcji muzealnych,
• organizacja i realizacja wystaw,
• opracowywanie publikacji książkowych, druków ulotnych, katalogów wystaw, pisanie tek-stów naukowych, popularnonaukowych i informacyjnych,
• przygotowywanie i prowadzenie działalności edukacyjnej,
• oprowadzanie po wystawach muzealnych i historycznych miejscach Piaseczna,
• reprezentowanie Muzeum podczas wystąpień na konferencjach naukowych, sympozjach itp.,
• uczestniczenie w realizowaniu działań zgodnych ze strategią muzeum,
• prowadzenie prac dokumentacyjnych i archiwizacyjnych,
• asystowanie przy przemieszczaniu dzieł, pakowaniu i transporcie.

Wymagania

• ukończone studia magisterskie: dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia lub
jednolitych studiów magisterskich z zakresu historii sztuki,
• 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy muzealnej,
• znajomość programu do opracowywania i ewidencjonowania zbiorów muzealnych,
• obsługa urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office oraz podstawowych nowych mediów i narzędzi do komunikacji on-line.
• doświadczenie w organizacji wystaw stałych i/lub czasowych,
• doświadczenie w zakresie pracy ze zbiorami muzealnymi,
• znajomość języka obcego,
• umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, samodzielność oraz
zaangażowanie w przydzielone zadania,
• dokładność, skrupulatność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
• umiejętność pracy w zespole,
• wysoka kultura osobista i etyka zawodowa.

Oferujemy

• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
• możliwość rozwoju zawodowego, uczestniczenie w szkoleniach,
• udział w ciekawych projektach kulturalnych.

Warunki aplikowania

a) CV i list motywacyjny:
o CV zawierające poniższą klauzulę:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Pia-seczna (w organizacji), plac Piłsudskiego 10, 05-500 Piaseczno dla potrzeb niezbęd-nych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Par-lamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”,
o CV zawierające dane, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane służące do kontak-towania się z kandydatem/tką (np. numer telefonu, adres e-mail do koresponden-cji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrud-nienia;
b) dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i doświadczenie;
c) w przypadku osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności – kopia dokumentu po-twierdzającego niepełnosprawność;
d) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, np. świadec-twa pracy, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp., które wg kandydata mogą być istotne z punktu widzenia prowadzonego naboru.
Termin składania dokumentów: 16.03.2023 na adres e-mail: rekrutacja@muzeumpiaseczna.pl.
Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane.
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.