Praktyka / dział komunikacji i promocji
Jednym z celów powołania Instytutu jest kształtowanie społecznej świadomości znaczenia i roli architektury oraz urbanistyki, a także włączanie użytkowników przestrzeni publicznej w procesy jej projektowania i planowania.
praktyki tylko w tygodniu
Poszukiwanie materiałów źródłowych oraz fotograficznych, opracowywanie i redakcja krótkich tekstów, tworzenie baz usługodawców, wyszukiwanie oraz weryfikacja ofert, pomoc w realizacji kampanii promocyjnych, inwentaryzacja materiałów promocyjnych, wyszukiwanie aktualności z zakresu statutowej działalności NIAiU, kontakt z podwykonawcami, negocjacje umów, nadzór nad produkcją materiałów.
Poszerzenie wiedzy z zakresu architektury i urbanistyki, rozwój kompetencji społecznych oraz umiejętności organizacyjnych.
Preferowane kierunki:
Administracja
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna
Edytorstwo
Elektroniczne przetwarzanie informacji
Filmoznawstwo i wiedza o nowych mediach
Filologia
Filologia klasyczna
Filologia polska
Język polski w komunikacji społecznej
Kulturoznawstwo
Kulturoznawstwo w ramach Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych
Zarządzanie
Zarządzanie informacją
Zarządzanie ku
Dodatkowe wymagania
Doskonała organizacja pracy własnej, komunikatywność, elastyczność i zdolność adaptacji, znajomość MS Word i Excel
Możesz aplikować na 3 oferty w ramach praktykuj w kulturze.
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.