specjalista/ka ds. promocji
Opis stanowiska
1. kompleksowa obsługa profili społecznościowych Instytutu Książki m.in. na
Facebooku, Instagramie oraz kanału YouTube:
• tworzenie wpisów (pisanie tekstów oraz zarządzanie materiałem wizualnym –
zdjęcia i materiały video) i wstawianie ich na odpowiednie kanały
• budowanie społeczności wokół kanałów Instytutu Książki
• przygotowanie materiałów audiowizualnych (rolki) i ich montaż
• archiwizowanie materiałów video na kanale YT Instytutu
2. realizacja celów dotyczących jakości i zasięgów;
3. bieżąca analiza efektywności prowadzonych działań, weryfikacja i ewentualne
modyfikacje przyjętej strategii;
4. tworzenie harmonogramów i kalendarza publikowanych treści;
5. tworzenie i realizacja strategii promocyjnych;
6. współpraca z mediami i partnerami zewnętrznymi;
7. tworzenie treści promocyjnych (teksty, grafiki, newslettery);
8. koordynacja kampanii promujących wydarzenia i programy literackie oraz
planowanie strategii, działań w mediach, w tym w społecznościowych.
Wymagania
Wymagane wykształcenie:
wyższe - ukończone studia magisterskie, kierunek humanistyczny
Wymagane doświadczenie zawodowe:
min. 2 lata w promocji i/lub PR w obszarze kultury
Preferowane kompetencje: doświadczenie w promocji i/lub PR w obszarze kultury; doświadczenie w prowadzeniu kont w mediach społecznościowych (Facebook,
Instagram, X, YouTube); znajomość FB Ads, Facebook Business Manager, SEO; znajomość programu WordPress; lekkie pióro, umiejętności redakcyjne, perfekcyjna komunikacja w języku polskim; wiedza z zakresu kultury i literatury polskiej; znajomość branży literackiej i wydarzeń literackich w Polsce, znajomość języka angielskiego na poziomie B2, kreatywność, rzetelność i odpowiedzialność, samodzielność, umiejętność pracy zespołowej; wysokie umiejętności społeczne i łatwość w nawiązywaniu kontaktów; dobra organizacja kultury.
Oferujemy
Zatrudnienie w instytucji kultury na podstawie umowy o pracę
Rozwój zawodowy
Program szkoleń
Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Dodatkowe informacje
https://instytutksiazki.bip.gov.pl/raport-o-stanie-zapewniania-dostepnosci-podmiotu-publicznego/raport-o-stanie-zapewniania-dostepnosci-podmiotu-publicznego.html
Warunki aplikowania
Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, na które ubiega się kandydat/ka
- Klauzula RODO - prosimy o zamieszczenie w CV lub liście motywacyjnym
"Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i liście motywacyjnym dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)".
Droga składania aplikacji:
na adres maila: praca@instytutksiazki.pl podając w tytule maila "specjalista ds. promocji"
Termin składania dokumentów:
do 30.07.2025 r.; oferty niekompletne lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane;
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami
Przewidywany termin rozstrzygnięcia:
do 31.08.2025 r.
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.