Pracownik / pracowniczka Działu Promocji
Opis stanowiska
- wdrażanie strategii promocyjnej instytucji i jej wydarzeń,
- realizacja działań promocyjnych oraz kampanii medialnych,
- prowadzenie kanałów komunikacji instytucji (media społecznościowe, strona www, newsletter),
- współpraca z partnerami medialnymi i instytucjami kultury,
– projektowanie materiałów promocyjnych (plakaty, ulotki, katalogi, grafiki do social mediów, publikacje online i drukowane)
– przygotowanie plików do druku i współpraca z drukarniami
– dbanie o spójność wizualną marki i projektów instytucji
1/2 etatu
Wymagania
Wymagania niezbędne (formalne):
- obywatelstwo polskie (lub obywatelstwo państw UE zgodnie z odrębnymi przepisami),
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w tworzeniu i realizacji kampanii promocyjnych,
- bardzo dobra znajomość programów graficznych: Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign (lub równoważnych),
– wyczucie estetyczne i umiejętność tworzenia w różnych konwencjach graficznych,
– dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność pracy z briefem.
Oferujemy
Pracę w elastycznym wymiarze pracy, możliwość rozwoju, realizacji własnych pomysłów.
Dodatkowe informacje
Warunki aplikowania
http://dom-literatury.pl/ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-pracownika-pracowniczki-dzialu-promocji/
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.