powrót
Stanowisko

Specjalista do spraw wystaw

Umowa
etat
Miasto
Sopot
Województwo
Pomorskie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

30.06 07.07

Słowa kluczowe
  • Muzeum
  • Sztuka

Opis stanowiska

1) praca kuratorska przy realizacji wystaw,
2) inicjowanie i realizowanie programów i wydarzeń artystycznych i popularyzatorskich w PGS, oprowadzania merytoryczne po wystawach,
3) koordynacja realizacji wystaw i projektów,
4) nadzór nad montażem i demontażem wystaw, nadzór nad przygotowaniem wernisażu we współpracy z Działem Komunikacji,
5) gromadzenie i katalogowanie dokumentacji wystaw i wydarzeń,
6) sporządzanie umów, wniosków dotyczących realizacji usług, współpraca z wykonawcami oraz koordynacja i kontrola ich pracy,
7) współpraca z Działem Komunikacji przy drukach towarzyszących wystawie,
8) opracowywanie wniosków aplikacyjnych do podmiotów polskich i zagranicznych oraz pomoc w pozyskiwaniu środków pozabudżetowych na organizację działań podejmowanych przez PGS w ramach prowadzonej działalności statutowej,
9) współpraca ze Specjalistą do spraw wystaw i kolekcji w zakresie opieki nad kolekcją PGS.

Wymagania

1) wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie humanistyczne: historia sztuki, kulturoznawstwo, muzealnictwo, kuratorstwo,
2) minimum 3-letnie udokumentowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, przy projektach kulturalnych oraz w zakresie realizacji zadań związanych z zarządzaniem budżetem,
3) udokumentowana współpraca przy realizacji projektów wydawniczych,
4) znajomość języka angielskiego,
5) obsługa komputera, w tym znajomość pakietu MS Office,
6) dyspozycyjność ze względu na charakter pracy instytucji kultury,
7) dobra organizacja pracy, łatwość w nawiązywaniu kontaktów i umiejętność pracy w zespole,
8) kreatywność, odporność na stres, odpowiedzialność.

Oferujemy

1) ciekawą pracę,
2) stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
3) dodatek stażowy, w zależności od stażu pracy, od 5 do 20%, świadczenie urlopowe, nagrodę roczną,
4) możliwość poznania ciekawych osób z obszaru kultury, sztuki i mediów,
5) możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach, konferencjach, seminariach.

Warunki aplikowania

Wymagane dokumenty: list motywacyjny i życiorys zawodowy zawierający następujące dane: imię (imiona) i nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia oraz kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i doświadczenie zawodowe należy złożyć: osobiście w siedzibie Państwowej Galerii Sztuki w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem z dopiskiem: „nabór na wolne stanowisko pracy Specjalista/-ka do spraw wystaw lub pocztą tradycyjną na adres Państwowej Galerii Sztuki, Plac Zdrojowy 2, 81 – 720 Sopot lub przesłać w formie skanów na adres mailowy rekrutacja@pgs.pl, w temacie: oferta pracy Specjalista/-ka do spraw wystaw w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23.06.2025 roku. Dokumenty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i życiorys zawodowy powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:
„Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wykraczających poza informacje wynikające z art. 221 Kodeksu Pracy, zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Państwową Galerię Sztuki z siedzibą w Sopocie, w celu realizacji procesu rekrutacji”.
Zgłoszenia bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.
O terminie przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie. Nabór na wolne stanowisko pracy może być unieważniony przez Dyrektora Państwowej Galerii Sztuki w Sopocie, na każdym etapie, bez podania przyczyny.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.