powrót
Stanowisko

Kierownik Działu Promocji

Umowa
etat
Miasto
Warszawa
Województwo
Mazowieckie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

25.06 25.07

Słowa kluczowe
  • Administracja
  • Marketing
  • Muzyka

Opis stanowiska

• tworzenie strategii i planów komunikacji marketingowej FN (długoterminowych i dla wybranych projektów)
• zarządzanie zespołem Działu Promocji
• planowanie i nadzór nad realizacją budżetu działu
• współtworzenie kampanii i treści na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej FN
• koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych
• współpraca przy tworzeniu treści audiowizualnych na potrzeby FN
• analizowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych i komunikacyjnych FN oraz planowanie (wspólnie z Działem Łączności ze Słuchaczami i Obsługi Imprez) optymalizacji tych działań
• przygotowanie i przedstawienie rekomendacji dotyczących kierunku komunikacji zewnętrznej
i wewnętrznej (w tym śledzenie trendów w marketingu kultury i monitorowanie działalności marketingowej i komunikacyjnej innych instytucji, przedstawianie rekomendacji dla FN w tym zakresie)
• podejmowanie działań zmierzających do pozyskania sponsorów dla FN oraz opieka nad realizacją umów sponsorskich
• organizacja i koordynacja pracy Działu Promocji w zakresie spraw medialnych (współpraca z przedstawicielami prasy, radia i telewizji, organizacja konferencji prasowych i spotkań Dyrekcji Filharmonii Narodowej z przedstawicielami mediów)
• nadzór nad przygotowaniem, wydawaniem i rozprowadzaniem wszelkiego rodzaju materiałów reklamowych
• nadzór nad stroną internetową oraz kanałami mediów społecznościowych FN
• opieka nad Klubem Przyjaciół FN
• współpraca i utrzymywanie bieżących kontaktów z mediami, patronami medialnymi, instytucjami partnerskimi i sponsorami
• współpraca z innymi instytucjami i organizacjami oraz osobami prywatnymi w zakresie propagowania działalności FN
• współpraca z innymi działami w zakresie wynikającym z obowiązków na stanowisku

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:
• wykształcenia wyższego (preferowane kierunki z obszarów: zarządzania w kulturze, marketingu, studiów muzycznych)
• co najmniej 2-letniego doświadczenia na kierowniczym stanowisku
• umiejętności budowania, rozwijania i zarządzania zespołem
• umiejętności koordynowania i prowadzenia projektów
• doświadczenia w tworzeniu strategii marketingowej
• znajomości języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym (w mowie i piśmie)
• lekkiego pióra, umiejętności tworzenia różnorodnych tekstów formalnych i marketingowych
• kreatywności
• bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
• bardzo dobrej organizacji pracy (samodzielności, zaangażowania, dokładności, rzetelności i systematyczności)
• dyspozycyjności
• świadomości odpowiedzialności za realizację zadań finansowanych ze środków publicznych
• gotowości do pracy pod presją czasu i w zmiennych warunkach, umiejętności priorytetyzacji zadań
• bardzo dobrej komunikacji (w tym umiejętności negocjacyjnych) oraz wysokiej kultury osobistej
• zainteresowania kulturą muzyczną i posiadania podstawowej wiedzy w tym zakresie
• doświadczenia we współpracy z partnerami i sponsorami
• doświadczenia w realizacji działań wspierających sprzedaż
Mile widziane:
• znajomość rynku muzyki klasycznej
• znajomość zasad i praktyczne doświadczenie w prowadzeniu firmowych kont w social mediach (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn)
• znajomość CMS lub innego oprogramowania do zarządzania treścią strony internetowej
• znajomość systemu mailingowego MailerLite lub innego podobnego

Oferujemy

• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prestiżowej instytucji kultury
• pracę w dynamicznym, ambitnym oraz pełnym zaangażowania i pasji do sztuki zespole
• wsparcie w rozwoju i zdobywaniu nowych ciekawych doświadczeń
• dużą różnorodność zadań i realizowanych projektów
• udział w tworzeniu nowoczesnej instytucji kultury i realny wpływ na rynek muzyczny
• możliwość uczestniczenia w ciekawych wydarzeniach kulturalnych
• możliwość korzystania ze świadczeń socjalnych, m.in. karty Multisport

Warunki aplikowania

Prosimy o załączenie CV i listu motywacyjnego.W tytule wiadomości prosimy wpisać: Kierownik Działu Promocji. Prosimy o załączenie w CV poniższej klauzuli:
Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wykraczających poza informacje wynik
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.