Specjalista ds. zamówień publicznych w Dziale Administracji i Inwestycji
Opis stanowiska
sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych oraz zamówień z zakresu działalności kulturalnej na podstawie szczegółowych zestawień przygotowanych przez komórki organizacyjne Teatru;
odpowiadanie za prawidłowość udzielania zamówień publicznych oraz zamówień z zakresu działalności kulturalnej, w tym prawidłowość wyboru trybu zamówienia przez Teatr;
publikowanie ogłoszeń dotyczących zamówień publicznych oraz zamówień z zakresu działalności kulturalnej;
udzielanie wyjaśnień i pomocy merytorycznej w zakresie procedur postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamówienia z zakresu działalności kulturalnej pracownikom komórek wnioskujących oraz ścisła współpraca z tymi komórkami w zakresie przeprowadzania postępowań o zamówienie publiczne oraz zamówień z zakresu działalności kulturalnej;
prowadzenie rejestru wniosków finansowych;
prowadzenie rejestru zamówień publicznych;
prowadzenie rejestru zamówień z zakresu działalności kulturalnej;
udział w pracach komisji przetargowych;
opracowywanie, kompletowanie i przechowywanie oryginałów dokumentów związanych z przeprowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych oraz zamówień z zakresu działalności kulturalnej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz kompletowanie plików w folderach poszczególnych postępowań;
sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielanych przez Teatr zamówieniach publicznych oraz sprawozdań o udzielanych przez Teatr zamówieniach z zakresu działalności kulturalnej we współpracy z Głównym Księgowym;
przygotowywanie projektów zarządzeń w zakresie procedur zamówień obowiązujących w Teatrze;
śledzenie zmian w zakresie przepisów dotyczących ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z ich wdrażaniem w formie procedur.
Wymagania
wykształcenie wyższe, preferowane kierunki studiów: prawo, administracja, które swoim zakresem kształcenia obejmowały zagadnienia związane z zamówieniami publicznymi lub dowolnie ukończony kierunek studiów wyższych oraz odbyte szkolenia z zakresu udzielania zamówień publicznych (w tym obowiązujących od 1 stycznia 2021 r. oraz zamówienia unijne – zakres: obsługa e-notice);
minimum 5 - cio letnie doświadczenie zawodowe w zakresie udzielania zamówień publicznych po stronie zamawiającego (w tym mile widziane – w instytucji kultury);
bardzo dobra organizacja pracy;
dobra komunikacja oraz umiejętność budowania relacji;
umiejętność pracy pod presją czasu;
prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
ciekawą, pełną wyzwań pracę;
współpracę w przyjaznym zaangażowanym zespole.
Dodatkowe informacje
Warunki aplikowania
ZGŁOSZENIA
1. CV należy przesyłać na adres rekrutacja@mteatr.pl z dopiskiem: „Rekrutacja – Dział Administracji i Inwestycji” do dnia 22 lipca 2025 r.
2. Dopuszczamy możliwość rozpoczęcia spotkań z kandydatami w trakcie naboru zgłoszeń.
3. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wykraczających poza zakres wymagany przepisami prawa pracy, a podanych przeze mnie dobrowolnie w moich dokumentach składanych w związku z udziałem mojej osoby w procesie rekrutacyjnym na stanowisko Specjalisty ds. zamówień publicznych w Dziale Administracji i Inwestycji, ogłoszonym w dniu 23 czerwca 2025 r. i prowadzonym przez Mazowiecki Teatr Muzyczny im. Jana Kiepury.’’
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do pracy w Mazowieckim Teatrze Muzycznym im. Jana Kiepury w Warszawie dostępna jest pod adresem:
https://www.mteatr.pl/pl/ogloszenia
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.