powrót
Stanowisko

PRACOWNICZKA/PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI WIDZÓW – KASJERKA/KASJER BILETOWY

Umowa
etat
Miasto
Warszawa
Województwo
Mazowieckie
Wykształcenie
średnie / wyższe
Czas trwania oferty

22.05 15.06

Słowa kluczowe
  • Teatr

Opis stanowiska

Zakres obowiązków:
• Sprzedaż i rezerwacja biletów na spektakle i wydarzenia Teatru,
• Informowanie o repertuarze i zasadach uczestnictwa podczas spektakli i wydarzeń w Teatrze,
• Obsługa systemu rezerwacji i sprzedaży oraz terminali płatniczych,
• Rozliczanie kasy i prowadzenie niezbędnej dokumentacji,
• Udzielanie pomocy widzom w zakresie obsługi biletów i rezerwacji,
• Kontakt z widzami w zakresie informowania o promocjach, kontakt
z przedstawicielami grup zorganizowanych, rozsyłanie repertuarów.

Wymagania

Wymagania:
• Komunikatywność i wysoka kultura osobista,
• Obsługa systemu sprzedaży i rezerwacji biletów,
• Znajomość programów pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Outlook),
• Umiejętność pracy z widzem i w zespole,
• Dyspozycyjność (praca również w godzinach wieczornych i w weekendy),
• Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

Oferujemy:
• Pracę w renomowanej instytucji kultury w centrum Warszawy: Teatr Współczesny, ul. Mokotowska 13,
• Stabilne warunki zatrudnienia i przyjazną atmosferę,
• Szkolenie wstępne i wsparcie zespołu,
• Możliwość uczestnictwa w spektaklach Teatru Współczesnego,
• Rodzaj umowy: umowa o pracę, początkowo na okres próbny (3 miesiące),
• Wymiar etatu: 1/2 etatu (praca według miesięcznego grafiku),
• Rozpoczęcie pracy: 1 września 2025 r.

Warunki aplikowania

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z oświadczeniem w zakresie danych osobowych oraz krótkiego listu motywacyjnego na adres: teatr@wspolczesny.pl do dnia 16 czerwca 2025 r. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami i kandydatkami w celu zaproszenia ich na spotkanie rekrutacyjne.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.