powrót
Stanowisko

Sales Manager ds. wynajmu i organizacji wydarzeń

Miasto
Warszawa
Województwo
Mazowieckie
Czas trwania oferty

21.05 31.08

Słowa kluczowe
  • Marketing
  • PR
  • Sztuka
  • Teatr

Opis stanowiska

Zakres obowiązków Sales Manager ds. wynajmu i organizacji wydarzeń:

- Aktywna sprzedaż usług wynajmu przestrzeni Teatru oraz kompleksowa obsługa klientów B2B i B2C,
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami indywidualnymi i korporacyjnymi,
- Przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy,
- Koordynacja wydarzeń we współpracy z pozostałymi pracownikami Teatru 6.piętro
- Monitorowanie rynku i identyfikacja nowych możliwości rozwoju sprzedaży w obszarze najmu i organizacji wydarzeń
- Współpraca z działem Marketingu i PR Teatru 6.piętro

Wymagania

Nasze oczekiwania:

- Minimum 4-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B/B2C, najlepiej w branży eventowej, hotelarskiej, kulturalnej lub pokrewnej,
- Znajomość rynku eventowego oraz umiejętność pracy z klientami korporacyjnymi,
- Samodzielność, inicjatywa i umiejętność planowania działań sprzedażowych,
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
- Doskonała organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową.

Oferujemy

Oferujemy:

- Pracę w prestiżowej instytucji kultury o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Realny wpływ na rozwój jednego z kluczowych obszarów działalności Teatru,
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów i strategii sprzedażowych,
- Przyjazne środowisko pracy w zespole pełnym pasji i zaangażowania,
- Stabilne warunki zatrudnienia i konkurencyjne wynagrodzenie.

Warunki aplikowania

Jeśli chcesz współtworzyć wyjątkowe wydarzenia w sercu Warszawy – prześlij nam swoje CV oraz krótki list motywacyjny na adres: biuro@teatr6pietro.pl

W tytule wiadomości prosimy wpisać: Sales Manager – Teatr 6. piętro

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.