Pracownik sekretariatu, Biblioteka Uniwersytecka w Warszawie
Opis stanowiska
• organizacja i zarządzanie sekretariatem
• pomoc dyrekcji w organizacji pracy, w prowadzeniu korespondencji, organizacji podróży służbowych, koordynacji kalendarza spotkań
• nadzór nad obiegiem dokumentów zgodnie z instrukcja kancelaryjną
• przygotowanie korespondencji i dokumentów służbowych
• obsługa telefonów, e-maili oraz udzielanie informacji interesantom.
• pośrednictwo w kontaktach pomiędzy dyrektorem i pracownikami oraz dyrektorem i interesantami
• dokonywanie drobnych zakupów na potrzeby biblioteki oraz dbanie o ciągłość stanów magazynowych ( materiały biurowe, środki czystości, chemia )
• pomoc przy organizacji podróży służbowych pracowników ( zakupy biletów, rezerwacja noclegów )
Wymagania
• wykształcenie wyższe.
• umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
• dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
• komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
• wysoka kultura osobista
• dyskrecja
Oferujemy
• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
• pracę w renomowanej instytucji akademickiej.
• wynagrodzenie i pakiet socjalny zgodny z polityką Uniwersytetu
Warszawskiego
• możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych w ramach szkoleń organizowanych przez UW oraz wyjazdów zagranicznych Erasmus +
Dodatkowe informacje
Warunki aplikowania
Dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny, podpisana informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych) prosimy przesyłać do dnia 23 maja na adres buw@uw.edu.pl . W tytule e-maila prosimy dopisać „Rekrutacja-sekretariat” . Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.