powrót
Stanowisko

Kierownik ds. komunikacji

Umowa
etat
Wynagrodzenie

9000—10000 PLN brutto

Miasto
Warszawa
Województwo
Mazowieckie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

11.04 10.05

Słowa kluczowe
  • Marketing
  • PR

Opis stanowiska

1) Opracowanie i realizacja kompleksowej strategii komunikacyjnej Instytutu Polonika, mającej na celu promocję misji ochrony polskiego dziedzictwa kulturowego za granicą
2) Zarządzanie działaniami w zakresie współpracy z mediami, w tym budowanie relacji z polskimi i międzynarodowymi mediami (prasa, radio, telewizja, online).
3) Odpowiedzialność za strategiczne zarządzanie kanałami mediów społecznościowych (np. Facebook, Twitter, Instagram) oraz tworzenie treści w języku polskim i angielskim
4) Planowanie i koordynacja kampanii marketingowych promujących projekty i wydarzenia Instytutu
5) Kierowanie zespołem ds. komunikacji, w tym koordynacja komunikacji wewnętrznej jak i współpracy z partnerami zewnętrznymi

Wymagania

Wymagania niezbędne:
1) Ukończone studia wyższe na kierunku komunikacja, dziennikarstwo, marketing lub pokrewne
2) Udokumentowane doświadczenie zawodowe (minimum 2 lata) na stanowiskach kierowniczych w obszarze komunikacji, najlepiej w sektorze kultury lub organizacjach non-profit
3) Doskonała znajomość polskiego rynku medialnego oraz trwałe kontakty z jego przedstawicielami
4) Biegła znajomość języka polskiego (język ojczysty) oraz angielskiego (w mowie i piśmie)
5) Doświadczenie w strategicznym marketingu, PR wydarzeń oraz komunikacji cyfrowej
6) Kreatywność, analityczne myślenie oraz wysoka samodzielność.

Wymagania dodatkowe:
1) Mile widziane doświadczenie w instytucjach kultury
2) Umiejętność ustalania priorytetów
3) Obowiązkowość i rzetelność
4) Terminowość
5) Odpowiedzialność, skrupulatność

Wymagane dokumenty:
1) Życiorys (CV)
2) List motywacyjny
3) Dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie (kopia)
4) Dokumenty potwierdzające staż pracy i kwalifikacje (kopie)
5) Oświadczenie o stanie zdrowia, pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku,
6) Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
7) Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
8) Oświadczenie o braku zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi
9) Oświadczenie wyrażające zgodę na udział w rekrutacji

Wybrani kandydaci zostaną poproszeni o przesłanie dodatkowych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.

Oferujemy

1) Różnorodną i odpowiedzialną rolę w renomowanej instytucji kulturalnej o międzynarodowym charakterze
2) Elastyczne warunki pracy oraz atrakcyjne wynagrodzenie
3) Możliwość współtworzenia prestiżowych projektów o znaczeniu historycznym i kulturowym
4) zaplecze socjalne, nagrody uznaniowe półroczne/roczne
5) Możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego
6) Umowę o pracę
7) Elastyczny grafik
8) Instytut Polonika wspiera różnorodność i równe szanse

Warunki aplikowania

Osoby zainteresowane przedstawioną ofertą prosimy o złożenie dokumentów do dnia 10.05.2025 r. osobiście w siedzibie Instytutu Polonika, pocztą lub pocztą elektroniczną na adres: kontakt@polonika.pl (w temacie e-maila prosimy podać: Kierownik ds. Komunikacji
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Wymagane dokumenty aplikacyjne, jeśli zawierają dane w zakresie szerszym niż wskazane w prawie pracy lub dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, tj. życiorys (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.