powrót
Stanowisko

Specjalista ds. mediów społecznościowych

Umowa
etat
Miasto
Warszawa
Województwo
Mazowieckie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

13.01 27.01

Słowa kluczowe
  • Edukacja
  • Marketing
  • Nowe media
  • Sztuka

Opis stanowiska

Główne zadania osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalista ds. mediów społecznościowych:
– prowadzenie na bieżąco profili w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Youtube, Twitter), bieżąca moderacja profili;
– planowanie wraz z kierownikiem działu strategii, budżetu i harmonogramu publikacji w mediach społecznościowych;
– planowanie kampanii płatnych i niepłatnych w mediach społecznościowych;
– analiza wykonanych kampanii, prezentowanie wyników i wniosków;
– monitorowanie rynku i działań instytucji kultury, obserwowanie działalności muzeów, analizowanie, proponowanie i wdrażanie najnowszych trendów w przestrzeni mediów społecznościowych;
– przygotowywanie prostych grafik i infografik do wykorzystania w mediach społecznościowych i na stronie www;
– przygotowywanie dokumentacji związanych z prowadzeniem mediów społecznościowych.

Wymagania

Niezbędne:
– znajomość narzędzi i platform takich jak: Facebook Business Manager, Instagram, Youtube, Twitter;
– umiejętność tworzenia atrakcyjnych formatów, takich jak: Stories, Reels, filtry na Instagrama i Facebooka;
– znajomość systemów CMS opartych o WordPress;
– podstawowe umiejętności copywriterskie: łatwość w pisaniu krótkich komunikatów i dbałość o ich poprawność merytoryczną, językową i stylistyczną;
– znajomość mediów społecznościowych innych instytucji kultury, muzeów;
– znajomość zasad content marketingu;
– znajomość mechanizmów wpływających na budowanie zasięgów;
– podstawowe umiejętności graficzne umożliwiające tworzenie prostych grafik i infografik w programach takich jak Photoshop lub Canva;
– wykształcenie wyższe: preferowane kierunki to kulturoznawstwo, wiedza o mediach, reklama, PR, dziennikarstwo, komunikacja.
– zainteresowanie i znajomość tematyki z zakresu historii najnowszej, a także kultury, edukacji i polskiego dziedzictwa;
– minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w obszarze mediów społecznościowych.

Oferujemy

– stabilne zatrudnienie w instytucji kultury z rozpoznawalną marką;
– umowę o pracę na pełen etat z trzymiesięcznym okresem próbnym;
– pracę stacjonarną w siedzibie Biura, w ścisłym centrum Warszawy;
– twórczą, nieformalną atmosferę pracy;
– pracę w dynamicznym zespole ludzi, którzy uwielbiają to, co robią;
– pracę przy inspirujących projektach z pogranicza kultury, historii najnowszej i dziedzictwa;
– wpływ na kreowanie wizerunku Biura i jego działalności;
– realne możliwości rozwoju poprzez udział w różnego rodzaju formach podnoszenia kwalifikacji zawodowych, finansowanych przez BPN;
– świadczenie urlopowe;

Warunki aplikowania

Zainteresowanych powyższą ofertą prosimy o przesyłanie aplikacji na adres kontakt@niepodlegla.gov.pl, w tytule maila prosimy o wpisanie "Rekrutacja na stanowisko SPECJALISTA SM".
Biuro Programu "Niepodległa" będzie rozpatrywało oferty, które zawierają zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.