powrót
Stanowisko

Kierownik Archiwum Zakładowego

Umowa
etat
Miasto
Warszawa
Województwo
Mazowieckie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

24.11 17.12

Słowa kluczowe
  • Administracja
  • Biblioteka
  • Film
  • Nowe media
  • Obsługa techniczna
  • Zarządzanie projektem

Opis stanowiska

• Kierowanie pracą Archiwum Zakładowego, zapewnienie prawidłowego i terminowego realizowania zadań,
• Nadzór nad prowadzeniem ewidencji Archiwum Zakładowego,
• Przejmowanie z komórek organizacyjnych uporządkowanej dokumentacji zakończonych spraw,
• Porządkowanie dokumentacji będącej w ewidencji Archiwum Zakładowego,
• Udostępnianie dokumentacji i przeprowadzanie kwerend dla potrzeb pracowników,
• Przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego archiwum państwowego,
• Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej w uzgodnieniu z właściwym archiwum państwowym,
• Monitorowanie warunków klimatycznych i dbałość o bezpieczeństwo przechowywanej dokumentacji,
• Zapewnienie niezbędnych materiałów i akcesoriów do archiwizacji dokumentacji,
• Przygotowanie sprawozdań i planów działalności Archiwum Zakładowego,
• Aktualizacja dokumentów kancelaryjno-archiwalnych,
• Wsparcie dla komórek organizacyjnych w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt, prowadzenia teczek spraw,
• Wsparcie dla komórek organizacyjnych w zakresie obiegu dokumentacji,
• Inne zlecone przez dyrekcję zadania, wynikające z potrzeb instytucji i posiadanych kwalifikacji.

Wymagania

• Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe (historia ze specjalizacją archiwalną lub zarządzanie dokumentacją),
• Co najmniej 2 letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu archiwum zakładowego, preferowane w instytucji kultury lub administracji publicznej, doświadczenie zawodowe w pracy archiwisty,
• Znajomość przepisów prawa regulujących postępowanie z dokumentacją, w szczególności: Ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej,
• Znajomość oraz umiejętność stosowania w praktyce przepisów kancelaryjno-archiwalnych (instrukcja kancelaryjna, instrukcja archiwalna, jednolity rzeczowy wykaz akt),
• Znajomość podstaw Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją,
• Umiejętność posługiwania się pakietem Microsoft Office
• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
• Umiejętność współpracy i łatwość nawiązywania relacji ze współpracownikami,
• Umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku,
• Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
• Umiejętność skutecznego komunikowania się,
• Sumienność,
• Obowiązkowość,
• Kreatywność.

Oferujemy

• Umowę o pracę w państwowej, nowoczesnej instytucji kultury,
• Pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole,
• Możliwość rozwoju zawodowego,
• Dodatkową opiekę medyczną,
• Ubezpieczenia grupowe na życie,
• Karnety sportowe.

Warunki aplikowania

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji zawierającej list motywacyjny i CV z dopiskiem „Kierownik Archiwum Zakładowego” na adres: grazyna.idziak@fina.gov.pl najpóźniej do dnia 17.12.2021 r. Informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Filmotekę Narodową-Instytut Audiowizualny, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.