Specjalista ds. mediów społecznościowych
Opis stanowiska
• Tworzenie strategii harmonogramu działań na platformach społecznościowych MNK;
• Udział w budowaniu strategii mediów społecznościowych MNK;
• Tworzenie wartościowych treści wg harmonogramu we współpracy z działami merytorycznymi (w szczególności FB, Instagram, Twitter, YT, Pinterest, TIK TOK);
• Moderowanie kanałów MNK;
• Moderowanie grup na FB;
• Monitorowanie trendów w mediach społecznościowych, proponowanie i implementacja nowych rozwiązań;
• Raportowanie skuteczności działań;
• Monitorowanie i administrowanie profilami MNK na portalach typu TripAdvisor.
Wymagania
• 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kanałów w mediach społecznościowych dla marki instytucjonalnej, mile widziane w obszarze kultury / spędzania czasu wolnego;
• Znajomości narzędzi do tworzenia treści w mediach społecznościowych, w tym umiejętności tworzenia podstawowych grafik na potrzeby mediów społecznościowych;
• Znajomości narzędzi analitycznych w mediach społecznościowych;
• Dobrej organizacja pracy;
• Komunikatywność;
• Zainteresowania historią sztuki, kulturą;
• Umiejętności wykorzystania siły marki dla odpowiedniego pozycjonowania i promocji Muzeum;
• Biegłej znajomości języka angielskiego (znajomość innego języka będzie atutem).
Oferujemy
• Pracę na pełen etat w ramach umowy o pracę w renomowanej instytucji kultury;
• Możliwość współpracy z zaangażowanym zespołem specjalistów,
• Atrakcyjny pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, kasa zapomogowo-pożyczkowa, dofinansowanie wypoczynku),
• Możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych (darmowe wejścia na wszystkie wystawy w MNK).
Dodatkowe informacje
Warunki aplikowania
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=286f1486e21b4ca19d2f5633a55c9747
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.