powrót
Stanowisko

Młodszy Specjalista ds. kampanii on-line

Umowa
etat
Miasto
WARSZAWA
Województwo
Mazowieckie
Wykształcenie
średnie
Czas trwania oferty

08.02 05.03

Słowa kluczowe
  • Marketing
  • Nowe media
  • Sztuka

Opis stanowiska

- przygotowywanie kampanii Google Ads i Facebook Ads wg ustalonej strategii i budżetu
- analiza oraz raportowanie efektywności prowadzonych działań oraz działań konkurencji
- optymalizacja treści strony pod kątem SEO we współpracy z redaktorem strony
- zbieranie materiałów do reklam (obiekty i ich zdjęcia wytypowane do promocji aukcji) i współpraca z grafikiem wewnętrznym przy ich opracowywaniu
- przygotowywanie treści tekstowych reklam

Wymagania

- bardzo dobra znajomość Google Analytics, Google Search Console, Google Ads i umiejętność ich integracji – minimum 1-2 letnie doświadczenie
- umiejętność obsługi CMSa i optymalizacji stron internetowych pod lepsze wyniki w kampaniach
- opcjonalnie: znajomość Google Tag Managera, Senuto, Semstorma
- systematyczność, dokładność
- konsekwencja w dążeniu do celu, asertywność
- zdolności analityczne
- umiejętność organizacji pracy
- lekkie pióro i kreatywność

Oferujemy

- Umowę o pracę
- Pracę w miłym zespole, współpracę z ekspertami w dziedzinie sztuki
- Pracę w komfortowych warunkach w nowoczesnym budynku w centrum Warszawy
- Unikalną możliwość codziennego obcowania ze sztuką
- Po okresie próbnym – karta Benefit Systems i prywatna opieka medyczna
- Możliwość rozwoju zawodowego

Warunki aplikowania

Osoby zainteresowane proszone są o wysłanie aplikacji na adres: m.basaj@desa.pl

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.