powrót
Stanowisko

Współpracownika do wsparcia użytkowników (Helpdesk)

Umowa
dzieło / na zlecenie
Miasto
Warszawa
Województwo
Mazowieckie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

23.04 16.05

Słowa kluczowe
  • IT

Opis stanowiska

Zakres obowiązków obejmował będzie m. in.:
• zapewnianie wsparcia informatycznego użytkownikom wewnętrznym firmy zdalnie oraz stacjonarnie,
• diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych,
• monitorowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń użytkowników w systemie obsługi zgłoszeń,
• współpraca z wyspecjalizowanymi działami technicznymi,
• usuwanie doraźnych problemów związanych z działaniem oprogramowania i sprzętu IT,
• wsparcie Wydziału Administracji i Wsparcia Technologicznego w bieżących działaniach.

Wymagania

Od kandydatów i kandydatek oczekujemy:

• praktycznej wiedzy z szeroko rozumianego help-desk’u IT,
• umiejętność diagnozowania usterek sprzętowych, programowania i sieciowych,
• znajomości architektury PC oraz Apple,
• znajomość systemu Windows 10, Off2016/19, MacOS (znajomość systemu Linux będzie dodatkowym atutem),
• znajomości systemów wideokonferencji (ZOOM, MS TEAMS i pozostałych),
• znajomości Android, iOS,
• obsługa systemu OTRS,
• komunikatywności, chęci niesienia pomocy i pozytywnego podejście do użytkownika,
• umiejętności samodzielnego konfigurowania różnorakich urządzeń peryferyjnych,
• znajomości jęz. angielskiego umożliwiającej prowadzenie korespondencji serwisowej,
• umiejętności samodzielnego, logicznego i kreatywnego myślenia w przypadku pojawienia się zgłoszenia serwisowego,
• zdolności interpersonalnych: kultury, cierpliwości i przychylnego podejścia do użytkowników,
• umiejętności pracy pod presją czasu, organizacji własnego czasu pracy i dyscypliny,
• inicjatywy w podejmowanych działaniach,
• chęci samorozwoju i doskonalenia,
• dobrej kondycji fizycznej umożliwiającej przenoszenie cięższych urządzeń peryferyjnych.

Dodatkowym atutem będzie:
• znajomość: Windows Server, Lotus Domino, SAGE, Płatnik,
• znajomość central telefonicznych i ruchu telefonicznego (system SLICAN),
• czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

Oferujemy:
• zatrudnienie w oparciu o umowę cywilno-prawną,
• dobre relacje w zespole zaangażowanych i doświadczonych specjalistów,
• środowisko pracy wykorzystujące nowoczesne narzędzia i techniki.

Warunki aplikowania

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Prosimy o przesyłania aplikacji do 23 maja 2021 r.

W celu zaaplikowania na to stanowisko, prosimy kliknąć w poniższy link lub skopiować poniższy link i otworzyć go w nowym oknie przeglądarki:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=4dea05afd2844246b72bf0f61f23b85b

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.