powrót
Stanowisko
Współpracownik – specjalista ds. komunikacji
Umowa
dzieło / na zlecenie
Miasto
Warszawa
Województwo
Mazowieckie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

23.11 15.12

Słowa kluczowe
  • Film
  • Fotografia
  • Grafika
  • Literatura
  • Marketing
  • Muzeum
  • Muzyka
  • Nowe media
  • Sztuka
  • Teatr
  • Zarządzanie projektem
Opis stanowiska

Zakres świadczonych usług obejmuje:

• prowadzenie lub nadzór nad prowadzeniem działań marketingowych i komunikacyjnych na rzecz poszczególnych projektów kulturalnych realizowanych przez Instytut za granica,,
• nawiązywanie i wzmacnianie relacji z partnerami, placówkami dyplomatycznymi w zakresie współpracy związanej z promowaniem/komunikacją projektów kulturalnych,
• prowadzenie działań PR i koordynowanie pracy agencji PR,
• tworzenie komunikatów, tekstów, reklam, gadżetów i innych materiałów promocyjnych,
• redagowanie i przygotowywanie treści do wykorzystania na portalach społecznościowych i przez partnerów,
• opracowywanie budżetów działań promocyjnych wskazanych projektów.

Wymagania

Od kandydatek i kandydatów ,oczekujemy:

• przynajmniej 2 letniego doświadczenia w obszarze marketingu, najlepiej w sektorze kultury, sztuki lub kreatywnym,
• ukończonych studiów wyższych w zakresie marketingu, kultury, sztuki lub pokrewnych,
• doświadczenia we wdrażaniu strategii marketingowych, komunikacyjnych,
• znajomości aktualnych trendów związanych z marketingiem,
• wyczucia stylu, które przekłada się na doświadczenie w pracy z grafikami i projektantami,
• biegłej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej pracę z partnerami za granica.

Jeśli spełniasz powyższe kryteria a ponadto jesteś osobą, która:
• lubi szukać innowacyjnych rozwiązań i potrafi przekonać innych do swoich pomysłów, zaczyna dzień od przeglądu mediów społecznościowych a Instagram i TikTok nie mają dla Ciebie tajemnic,
• ma doświadczenie w rozliczaniu środków publicznych i realizacji zadań w myśl ustawy o zamówieniach publicznych,

to jak najszybciej zgłoś się do nas.

Oferujemy

Oferujemy:

• fantastyczne, międzynarodowe projekty kulturalne Instytutu i portal Culture.pl - którymi będziesz się zajmowała/zajmował każdego dnia,
• współpracę w zespole zaangażowanych i doświadczonych profesjonalistów,
• działania w obszarze marketingu na skalę międzynarodową,
• współprace na umowę cywilnoprawną.

Warunki aplikowania

Termin przesyłania aplikacji do 15 grudnia 2021.

Aby zaaplikować na to stanowisko należy kliknąć poniższy link lub skopiować go i otworzyć w nowym oknie przeglądarki:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=a1bb3fcf5bb543b1ab3d47e5b36b9b1d

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.