specjalistka/specjalista ds. sprzedaży i marketingu
Opis stanowiska
•wdrażanie i współtworzenie planu sprzedażowego i polityki biletowej w oparciu o strategię rozwoju publiczności TR Warszawa;
•organizacja sieci sprzedaży, nawiązywanie relacji z klientami zewnętrznymi
•tworzenie harmonogramu kampanii e-mail marketingowych oraz kampanii w kanałach społecznościowych,
•przygotowanie analiz sprzedaży i prognoz dotyczących przewidywanej dynamiki sprzedaży bieżącej i długoterminowej;
• analiza wyników badań publiczności i wdrażanie wniosków z badań w obszarze sprzedaży i marketingu;
•podtrzymywanie i rozwijanie partnerstw TR Warszawa, nadzór nad realizacją umów partnerskich;
Wymagania
• doświadczenie w obszarze sprzedaży i marketingu w instytucji kultury; (min. 2 lata)
• doświadczenie w pracy z różnymi systemami sprzedaży on-line biletów i wejściówek
• znajomość nowoczesnych kanałów komunikacji i narzędzi marketingowych
znajomość systemu rezerwacji i sprzedaży biletów Iksoris;
• doskonała organizacja pracy, systematyczność;
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Oferujemy
• ciekawe wyzwania w samorządowej instytucji artystycznej;
• umowę o pracę
• proponowane wynagrodzenie 4.500 zł – 5.000 zł brutto miesięcznie.
Dodatkowe informacje
Warunki aplikowania
Prosimy o nadsyłanie zgłoszeń (CV wraz z listem motywacyjnym) do dnia 23 stycznia 2022 roku na adres rekrutacja@trwarszawa.pl
W tytule prosimy o podanie nazwy stanowiska - SPECJALISTKA/SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Skontaktujemy się z wybranymi osobami w celu przeprowadzenia dalszego etapu rekrutacji.
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.