Specjalistka/specjalista ds. mediów społecznościowych
Opis stanowiska
• współzarządzanie i prowadzenie profili Instytutu im. Jerzego Grotowskiego na Facebooku i Instagramie: tworzenie wpisów, wydarzeń, udostępnianie zdjęć, budowanie interakcji z odbiorcami
• realizacja kampanii marketingowych w mediach społecznościowych
• rozwój grupy odbiorców w mediach społecznościowych
• publikacja treści na kanale YouTube
• analiza trendów i przygotowanie raportów analitycznych dotyczących mediów społecznościowych i YouTube’a
Wymagania
• minimum roczne doświadczenie w pracy o podobnym charakterze
• dyspozycyjność w ustalonym zakresie czasowym obejmującym 20 godzin tygodniowo
• znajomość funkcjonowania mediów społecznościowych i umiejętność tworzenia tekstów w tym obszarze
• znajomość narzędzi promocji i reklamy w mediach społecznościowych
• podstawowa znajomość programów do edycji i obróbki zdjęć
• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (mile widziana znajomość innych języków obcych)
• umiejętność pracy pod presją czasu
• dokładność i sumienność; dobra organizacja pracy własnej, kreatywność
Oferujemy
• umowę zlecenie
• elastyczne godziny pracy z możliwością częściowej pracy zdalnej
• samodzielność w działaniu w zakresie powierzonych zadań
• pracę przy organizacji ciekawych wydarzeń kulturalnych
• warunki do rozwoju umiejętności i zdobycia bogatego doświadczenia w pracy z instytucją kultury
Dodatkowe informacje
Warunki aplikowania
Kompletną aplikację (CV oraz list motywacyjny) na potrzeby rekrutacji prosimy przesłać na adres: k.lemanska@grotowski-institute.pl do 13 kwietnia 2021 r. W tytule wiadomości prosimy o wpisanie „Specjalista ds. mediów społecznościowych”. Aplikację należy opatrzyć klauzulą zgody o przetwarzaniu danych osobowych. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.