Specjalista_tka ds. promocji
Opis stanowiska
1. współtworzenie i wdrażanie strategii promocyjnej i komunikacyjnej Teatru, w tym koordynacja działań promocyjnych i informacyjnych związanych z działalnością programową instytucji
2. prowadzenie i rozbudowa kanałów Social Media (m. in. Facebook i Instagram, Youtube)
3. planowanie i i współpraca przy tworzeniu kampanii na SM
4. planowanie, organizacja i koordynacja reklamy zewnętrznej Teatru, w tym zakup powierzchni reklamowych
5. przygotowywanie ofert promocyjnych, w tym ofert sprzedażowych
6. tworzenie i zarządzanie treściami do newslettera Teatru
7. tworzenie i zarządzanie treściami na stronę Teatru
8. koordynacja prac nad komunikacją poszczególnych projektów, wydarzeń
9. współpraca przy opracowywaniu materiałów promocyjnych, wydawnictw sezonowych, programów, plakatów i nagrań, w tym redakcja tekstów
10. współpraca przy tworzeniu materiałów video
11. współpraca przy organizacji prób medialnych oraz współrealizacja zadań medialnych, w tym opracowanie i dystrybucja komunikatów prasowych dotyczących premier i wydarzeń
12. współpraca z fotografami i innymi podwykonawcami oraz współpracownikami w zakresie przygotowania materiałów promocyjnych
13. monitorowanie rynku i trendów komunikacyjnych, w tym trendów social media, analiza skuteczności prowadzonych działań
14. dbałość o spójność przekazu we wszystkich materiałach i kanałach komunikacji oraz o pozytywny wizerunek Teatru wśród odbiorców, odbiorczyń i partnerów
Wymagania
• wykształcenie wyższe
• minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie z instytucji kultury)
• kreatywność w zakresie działań promocyjnych
• swoboda poruszania się w środowisku mediów społecznościowych, a także nowych mediów
• poprawne posługiwanie się polszczyzną
• lekkie pióro i umiejętność tworzenia tekstów prasowych
• biegłe posługiwanie się narzędziami pakietu Microsoft Office
• umiejętność pracy w zespole
• wysokie zdolności komunikacyjne
• odpowiedzialność, dokładność i dobra organizacja pracy własnej
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Mile widziane:
• zmysł estetyczny;
• znajomość rynku teatralnego i prowadzonych na nim działań
• znajomość środowiska reklamy zewnętrznej
• znajomość specyfiki pracy w publicznej instytucji kultury
• znajomość aktualnych trendów.
Oferujemy
• stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
• wynagrodzenie brutto: 6.400,- plus dodatek stażowy
• działania rozwojowe w ramach zgłoszonych potrzeb
• możliwość współtworzenia ważnej instytucji kultury
• udział w ciekawych projektach artystycznych w instytucji z bogatą historią
• ciekawą i pełną wyzwań pracę w Instytucji Kultury
• rozwój zawodowy dzięki współpracy z doświadczonym zespołem
• przyjazną atmosferę pracy
• oglądanie spektakli w godzinach pracy
Dodatkowe informacje
Warunki aplikowania
Wymagane dokumenty:
• CV oraz list motywacyjny wraz z danymi kontaktowymi.
Termin, miejsce i sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
1. Termin: do dnia 21 listopada 2024 r.
2. Miejsce: Teatr Lalek Guliwer (Portiernia Teatru), ul. Różana 16, 02-548 Warszawa, email: info@teatrguliwer.pl
3. Sposób składania dokumentów: drogą elektroniczną lub w formie papierowej.
Informacje dodatkowe:
1. Po zakończeniu procedury naboru dokumenty aplikacyjne, które nie zostaną odebrane przez kandydatów w ciągu 1 miesiąca, zostaną komisyjnie zniszczone.
2. Zastrzegamy sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie.
3. Informujemy, że skontaktujemy się wybranymi kandydatami.
4. Zastrzegamy sobie prawo do niewybrania żadnego z kandydatów.
5. Klauzula informacyjna do ogłoszenia rekrutacyjnego znajduje się pod adresem:https://teatrguliwer.pl/rodo/ oraz na stronie BIP Teatru pod adresem: https://guliwer-bip.nowybip.pl/klauzula-rodo
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.