powrót
Stanowisko
Specjalista w Dziale Komunikacji
Umowa
etat
Miasto
Warszawa
Województwo
Mazowieckie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

15.11 15.12

Słowa kluczowe
  • Marketing
  • Muzeum
  • Nowe media
Opis stanowiska

Charakterystyka stanowiska
Osoba na tym stanowisku będzie współrealizowała i kreowała zadania z zakresu promocji i PR ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania kanałami społecznościowymi, zgodnie z obowiązującymi trendami i w oparciu o analizy oraz strategię MHP.

Zakres obowiązków:
• realizacja i kreowanie działań z zakresu promocji i PR, współprowadzenie biura prasowego;
• opracowywanie i realizacja media planów/planów promocji projektów i wydarzeń;
• organizacja/koordynacja konferencji prasowych oraz promocja wydarzeń i projektów realizowanych przez inne działy. Dbałość o realizację powierzonych projektów zgodnie z planem kosztów;
• obsługa i zarządzanie stroną internetową;
• zarządzanie kanałami społecznościowymi, zgodnie z obowiązującym trendami i w oparciu o analizy oraz strategię firmy;
• przygotowywanie harmonogramu publikacji, tworzenie, redagowanie i publikowanie odpowiednich treści w celu kreowania pozytywnego wizerunku instytucji. Zarządzanie udostępnianym contentem;
• tworzenie i nadzór nad przygotowaniem materiałów wspierających publikacje postów w postaci grafik, zdjęć, filmów, animacji, relacji i podcastów;
• planowanie i tworzenie kampanii reklamowych w social mediach;
• interakcja i aktywizowanie użytkowników mediów społecznościowych;
• zarządzanie komunikacją marketingową;
• pomiar wskaźników prowadzonych akcji promocyjnych i marketingowych w social mediach;
• generowanie pomysłów i rekomendowanie nowych rozwiązań na budowanie zasięgów, mając na uwadze spójność oraz jakość wizerunku;
• prowadzenie realizowanych projektów (w tym dokumentacja fotograficzna, wideo, przygotowywanie i rozliczanie budżetu projektów, koordynowanie procesu przygotowania, prawidłowego obiegu i rozliczenia umów zawieranych z zewnętrznymi współpracownikami/firmami projektów).

Wymagania

Wymagania:
• wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: humanistyczne, marketing i PR);
• wiedza z zakresu media relations, działań promocyjnych i realizacji projektów PR, w tym kampanii internetowych;
• umiejętność pisania komunikatów prasowych i tekstów informacyjno-promocyjnych oraz krótkich angażujących treści;
• kompetencje administratora stron internetowych www;
• znajomość mediów społecznościowych i nowoczesnych metod komunikacji;
• znajomość narzędzi takich jak Manager Reklam Facebook i Google Ads, Facebook Analytics, Google Analytics, Tag Manager;
• umiejętność obsługi programów do edycji i montażu plików audio i wideo w zakresie podstawowym, mile widziany poziom obsługi na poziomie średniozaawansowanym;
• znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie średniozaawansowanym (B2);
• umiejętność posługiwania się pakietem MS Office i Office 365;
• umiejętność sprawnej organizacji pracy swojej, a także umiejętność pracy w zespole;
• umiejętność pracy pod presją czasu;
• odpowiedzialność za powierzone zadania;
• umiejętność łączenia pracy przy kilku projektach równocześnie;
• otwartość na nowe wyzwania;
• wysoka kultura osobista;
• wysoka kultura językowa (język polski);
• gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji;
• mile widziane: prawo jazdy kategorii B.

Pożądane doświadczenie:
• minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w obszarze komunikacji/marketingu/promocji;
• mile widziane doświadczenie w realizowaniu i promocji projektów kulturalnych/muzealnych.

Oferujemy

Warunki zatrudnienia:
• umowa o pracę, w pełnym wymiarze godzin;
• praca w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury;
• dostęp do świadczeń socjalnych;
• możliwość skorzystania z opieki medycznej;
• praca w zaangażowanym, przyjaznym zespole.

Warunki aplikowania

Wymagane dokumenty:
• curriculum vitae;
• list motywacyjny;
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe;
• mile widziane referencje
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawierające formułę
o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Muzeum Historii Polski w Warszawie ul. Mokotowska 33/35, w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego zgodnie z ogólnym rozporządzeniem RODO”.

Dokumenty prosimy przesyłać w formie elektronicznej na adres: rekrutacja@muzhp.pl w terminie do 15 grudnia 2021r, w tytule podając numer referencyjny MHP/11/2021/DK-PR

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.