Specjalista/specjalistka ds. sprzedaży internetowej
Opis stanowiska
Zakres obowiązków:
zarządzanie sklepem internetowym Muzeum, w tym wybór asortymentu wydawnictw i pamiątek, ustalanie polityki cenowej, sposobu ekspozycji, oraz promocji
Administracja strony internetowej (w tym aktualizacja certyfikatu SSL, aktualizacja i konserwacja WordPressa)
przygotowanie zdjęć i opisów produktów
obsługa klientów sklepu internetowego: przyjmowanie zamówień, wysyłka paczek, kontakt telefoniczny i mailowy, odpowiadanie na reklamacje
miesięczne raportowanie sprzedaży w sklepie
korzystanie z systemu kasowego iKsoris w zakresie sprzedaży w sklepie internetowym
współpraca z firmami dostarczającymi przesyłki, w tym podpisywanie umów i prowadzenie rozliczeń
odpowiedzialność za obieg dokumentów dotyczących zatowarowania i sprzedaży w sklepie internetowym; bieżące rozliczenia z Księgowością i Logistyką
prowadzenie miesięcznych analiz działania strony internetowej sklepu
Wymagania
Nasze wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe
minimum 1 rok stażu pracy
obsługa komputera: CMS Wordpress, Windows, pakiet MS Office
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Mile widziane:
min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży
znajomość obsługi stron internetowych
znajomość systemu iKsoris
znajomość rynku księgarskiego
samodzielność, innowacyjność, kreatywność, otwartość, staranność
Oferujemy
Co oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
przyjazne środowisko pracy w sercu Starego Miasta
niezbędne narzędzia do pracy
możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
Dodatkowe informacje
Warunki aplikowania
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie:
CV* z numerem referencyjnym (nr ref. SSI_1PS/2022) oraz zawierające poniższą klauzulę:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Warszawy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”
* CV zawierające dane, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer telefonu, adres do korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia
Aplikacje prosimy składać pod adresem: Muzeum Warszawy, Dział Kadr
Rynek Starego Miasta 28, 00-272 Warszawa
lub mailowo: kariera@muzeumwarszawy.pl
Termin składania aplikacji: 26.01.2022. r.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie składania aplikacji.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Czekamy na Twoją aplikację!
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.