powrót
Stanowisko
Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji i promocji
Umowa
etat
Wynagrodzenie

do 6000 PLN brutto

Miasto
Warszawa
Województwo
Mazowieckie
Wykształcenie
policealne / wyższe
Czas trwania oferty

06.10 18.10

Słowa kluczowe
  • Administracja
  • Marketing
  • Muzeum
  • Nowe media
  • Sztuka
Opis stanowiska

— Praca przy wdrażaniu strategii komunikacji Biennale Warszawa 2022,
— Koordynacja pracy związanych z projektowaniem graficznym, współpraca przy tworzeniu identyfikacji wizualnej Biennale Warszawa 2022,
— Organizacja prac przy powstawaniu wydawnictw Biennale Warszawa 2022 i innych materiałów komunikacyjnych oraz ich efektywna dystrybucja,
— Współpraca z zewnętrznymi podwykonawcami związanymi z działalnością komunikacyjną,
— Rezerwowanie i zakup przestrzeni reklamowych,
— Sporządzanie i koordynacja harmonogramów działań komunikacyjnych i promocyjnych,
— Negocjowanie i przygotowywanie umów i innych dokumentów niezbędnych do realizacji działań z zakresu komunikacji i promocji zgodnie z wymaganiami prawa zamówień publicznych (w porozumieniu ze specjalistą ds. zamówień publicznych) oraz wewnętrznymi procedurami obiegu dokumentów,
— Sporządzanie kosztorysów, bieżąca kontrola budżetu i rozliczanie działań,
— Ścisła współpraca z osobami zaangażowanymi w Biennale Warszawa 2022 zarówno wewnątrz instytucji, jak i zaproszonymi gośćmi i gościniami do współtworzenia tego wydarzenia,
— Nawiązywanie relacji i partnerstw oraz pozyskiwanie sprzymierzeńców działań Biennale Warszawa w zakresie PR i komunikacji
— Współredagowanie i administrowanie strony internetowej, Newslettera oraz kanałów w mediach społecznościowych.

Wymagania

— Wykształcenie humanistyczne lub z obszaru marketingu, komunikacji, PR, zarządzania,
— Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w obszarze komunikacji lub PR w instytucjach kultury, sztuki i nauki,
— Praktyczna znajomość narzędzi i metod pracy PR oraz komunikacyjnych,
— Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii promocyjnych wydarzeń,
— Umiejętność zarówno pracy samodzielnej, jak i zespołowej,
— Bardzo dobra organizacja pracy (wielozadaniowość i presja czasu),
— Znajomość specyfiki pracy w publicznej instytucji kultury lub miejscu o zbliżonej charakterystyce,
— Doskonała znajomość języka polskiego oraz znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
— Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy przy projektach międzynarodowych.

Warunki aplikowania

Dokumenty:

— CV
— List motywacyjny z uwzględnieniem działalności Biennale Warszawa
— Oświadczenie o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w przypadku podania danych wykraczających poza zakres określony prawem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

prosimy przesłać na adres: agnieszka.tiutiunik@biennalewarszawa.pl do 18 października 2021 do godziny 12:00, w temacie umieszczając: „Nabór na stanowisko Specjalisty / Specjalistki ds. komunikacji i promocji”.

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi, w celu zaproszenia do rozmowy tylko do wybranych kandydatek i kandydatów.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.